Український бренд Indposhiv Casual вирішив зробити обличчям нової колекції одного з героїв енергетичного фронту, борця за світло, Сергія Коваленка, генерального директора YASNO. З першого ракетного обстрілу енергооб’єктів, Facebook-сторінка Сергія перетворилася на маленьке новинне медіа про світло, аварії та графіки відключень, а тисячі співробітників YASNO продовжують працювати над відновленням безперебійного енергопостачання.
Indposhiv Casual — це результат трансформації компанії Indposhiv. Весь одяг з цієї колекції створюється вручну та за принципами bespoke, але не по індивідуальних мірках, а за лекалами, які розробляли упродовж останніх 14 років.
У команді Indposhiv зазначають, що в рекламних кампаніях їм важливо показувати те, чим вони пишаються найбільше 一 ідеально створеним одягом і своїми клієнтами. Тому обличчям кампанії або нової колекції стають чоловіки з подібними цінностями, які транслює бренд.
Катерина Возіанова впевнена, що зараз, як ніколи раніше, варто показувати, що життя триває: “Наш клієнт змінюється, українські чоловіки змінились, змінились їхні принципи та погляди. Але де б вони не були, на фронті чи в тилу, вони всі герої, які заслуговують на нормальне життя. Це те, що ми хочемо донести”.