Всеукраїнська рекламна коаліція опублікувала новий випуск дайджесту CrUAtivity, до якого увійшли українські креативи, що були реалізовані у січні-лютому 2023 року.
СrUAtivity – це дайджест з актуальними роботами українських агенцій, який поширюється серед міжнародної професійної спільноти.
До нового випуску увійшло 24 роботи, що були створені 25 агенціями різної спеціалізації та продакшн компаніями. Роботи розміщено у 6 категоріях: Film, Design, Digital, Out of Home, Advertising campaign та Social campaign. Крім того, до річниці повномасштабного вторгнення в України, у дайджесті створено спеціальну категорію “To the war anniversary”. Це невелика підбірка кампаній різних періодів, щоб ще раз згадати, яким був рік війни для рекламного ринку України.
У ВРК сподіваються, що СrUAtivity стане одним з інструментів міжнародного спілкування для українських креативників. Адже агенції мають можливість нагадати про себе та показати свої роботи, свої компетенції іноземним потенційним партнерам. Проєкт сприяє формуванню обізнаності та передумов для співпраці українських агенцій з міжнародними партнерами. Крім того, потрапити до дайджесту – доволі простий шлях до міжнародної спільноти, адже участь у дайджесті є безкоштовною та не має фільтру суддівства як, наприклад, на рекламних конкурсах. Тож агенції, які подають свої роботи до дайджесту, мають хороші шанси бути побаченими іноземними партнерами.
Дайджест CrUAtivity поширюється серед профільних іноземних асоціацій, бізнес-спільнот, фестивалів креативності й рекламної ефективності, через міжнародні профільні медіа та інформаційну розсилку ВРК по базі іноземних агенцій.
Подавати свої роботи можна на постійній основі через гугл-форму.
ВРК дякує партнерам проєкту CrUAtivity – креативній агенції маркетингових комунікацій Brain Tank та діджітал-агенції Adcore – за допомогу у створенні дайджесту.
Українські агенції можуть подавати свої роботи до дайджесту та сприяти поширенню інформації про свої проєкти, як в Україні, так і за кордоном.