У рамках нової кампанії бренду Stella Artois, що належить Anheuser-Busch, прагне стати пивом, яке знову змусить людей їсти разом після довгого сезону самотності.
Останній рекламний ролик бренду «Table drop» використовує магічний реалізм, щоб підкреслити насолоду їжею та зв’язок з близькими.
«Table drop» є центральною частиною найбільшої кампанії Stella за більш ніж п’ять років. Щоб ще більше зміцнити зв’язок між Stella Artois та повсякденними кулінарними заходами, бренд співпрацює з сайтом оглядів їжі Yelp, а також із додатками для доставки Uber Eats та Instacart.
Він також заснований на існуючій платформі бренду Stella «Make time for the life Artois», яка покликана служити нагадуванням усім про необхідність цінувати моменти, проведені разом.
«Одна з тенденцій, які ми спостерігали в США, полягала в тому, що споживачі все більше їдять наодинці, особливо під час обіду. Це трохи сумно, коли думаєш про це», — каже Марсела Гарсія, віце-президент Stella Artois. «Ми займаємося налагодженням зв’язків, і за допомогою цієї кампанії ми запрошуємо споживачів створювати справжні зв’язки за обіднім столом».
«Його склад також помітно різноманітний, щоб допомогти бренду досягти свого нового цільового споживача: мультикультурних людей на міських ринках», — каже Гарсія. «Афроамериканська, латиноамериканська та азіатська культури сьогодні визначають тенденції у нашому світі, тому за допомогою цієї кампанії ми хочемо показати репрезентацію — не банально, а стильно та весело».