Благодійна організація з боротьби із ножевими злочинами Ben Kinsella Trust запустила нову інноваційну кампанію у День матері, щоб привернути увагу до руйнівних наслідків злочинів із застосуванням ножів. Кампанія була розроблена агенціями M&C Saatchi London та Clear Channel UK.
Минулого року 315 людей було госпіталізовано з ножовими пораненнями у День матері. На жаль, багато хто не повернувся додому. Ця кампанія спрямована на підвищення поінформованості про небезпеки злочинів із застосуванням ножа, підкреслюючи думки, які спадають на думку матері, коли вона чує звук сирени швидкої допомоги.
Ця інноваційна кампанія заснована на тривожних повідомленнях та обміні повідомленнями між справжніми матерями та їхніми синами, які благають їх залишатися в безпеці та не носити з собою ніж.
Вперше у світі компанія M&C Saatchi London спільно з Clear Channel розробила систему машинного навчання, яка була навчена розуміти, як звучить сирена швидкої допомоги.
Щоразу, коли машина швидкої допомоги проїжджає повз або перебуває в безпосередній близькості, її сирена включає технологію, встановлену для передачі повідомлень від матерів їхнім синам, що робить зв’язок між машинами швидкої допомоги та щирим занепокоєнням матерів, коли вони чують повідомлення, сильніше та потужніше ніж будь-коли.
Крім цієї технології, заснованої на штучному інтелекті, кампанія також включає майже 1000 живих діджитал білбордів по всій Великобританії. Деякі демонструють думки та страхи матерів, а деякі просять синів не носити ніж у цей День матері. Це підтримується активністю у соціальних мережах.
Ця кампанія є продовженням відзначеної нагородами радіокампанії M&C Saatchi та Ben Kinsella Trust “Shout out to my son”, яка проводилася у 2019 році. У радіорекламі матері емоційно закликали своїх синів перестати носити ніж.
Брук Кінселла сказала: «Пройшло 15 років відколи ми втратили Бена, і біль від його втрати ніколи не йшов. Нікому ніколи не повинні дзвонити по телефону і повідомляти, що їхня кохана людина була замішана в інциденті з ножем. Наша кампанія наголошує на унікальному зв’язку, який існує між молодими чоловіками та їх мамами. Використовуючи текстові повідомлення від матерів, які звертаються до своїх синів із емоційними проханнями, ця інноваційна кампанія охопить молодих чоловіків і змусить їх задуматися про вплив їхніх рішень на тих, кого вони люблять, щоб вони залишалися в безпеці та не носили ніж».
Гай Бредбері, креативний партнер M&C Saatchi London, додав: «Більшість діалогів про злочини із застосуванням ножів зосереджені на тих, хто безпосередньо причетний, або на реакції уряду. У цій кампанії ми хотіли пролити світло на її руйнівний вплив на тих, хто залишився позаду, передавши місця для постерів єдиним людям, яких наша аудиторія могла б слухати – мамам».