Cadbury відзначив кіоски на розі у своїй новій кампанії
15 Бер 2023, 15:36

Cadbury відзначив кіоски на розі у своїй новій кампанії

Cadbury відзначила важку роботу власників магазинів у Великій Британії своєю новою кампанією, створену у партнерстві з VCCP.

За допомогою кампанії «The Big Win-Win» у формі загальнонаціонального конкурсу бренд хоче поширити легковажність та щедрість серед любителів шоколаду по всій країні та, що найважливіше, винагородити героїв, які тримають Велику Британію на плаву – місцеві магазини на розі. Кожна шоколадка пропонує покупцям можливість отримати грошову винагороду, яку можна розділити зі своїм місцевим магазином на розі.

Кіоски працюють для людей вдень і вночі, попри все, а також допомогли країні пройти через пандемію Covid-19. За допомогою своєї останньої кампанії Cadbury хоче визнати та захистити їх як стійкий стовп британського суспільства. Кампанія поверне акцент на основний асортименти шоколадних батончиків Cadbury, які часто продаються в місцевих магазинах. Проста та смілива упаковка та підтримка POS були розроблені, щоб привернути увагу та виділитися на полиці.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До конкурсу також було створено ролик для соціальних платформ Cadbury, де представлені справжні власники магазинів та їх заклади.

Вікторія Гржимек, старший бренд-менеджер Cadbury, сказала: «Кіоски відіграють життєво важливу роль у наших спільнотах, і ми хочемо показати, наскільки ми їх підтримуємо, і дати людям можливість відзначити свого місцевого власника магазину».

«Вони були поряд з нами протягом останніх кількох років і заслуговують на визнання за те, що допомогли нам пережити важкі часи. Cadbury за своєю суттю спрямована на те, щоб здійснювати акти щедрості та об’єднувати людей, і ця кампанія була заснована на розумінні того, що разом краще перемагати».

Ангус Вайн, креативний директор VCCP, додав: «Люди отримують не лише можливість віддячити, а й насолодитися смачним шоколадом. Cadbury хоче нести утіху по всій країні, і ми щасливі бути частиною цієї подорожі. Кіоски потребують нашої підтримки, і ця кампанія пропонує можливість це зробити».

Розкажіть друзям про новину