BodyArmor, бренд спортивних напоїв, придбаний Coca-Cola наприкінці 2021 року за рекордні 5,6 млрд доларів, запустив найбільшу рекламну кампанію у своїй історії. Нова кампанія з Дженніфер Лопес у головній ролі просуває низькокалорійний напій без додавання цукру до BodyArmor Lyte.
Фільм-гімн кампанії «Choose More» дає глядачам можливість побачити непохитну позицію та жорстку фітнес-програму зірки першої величини, коли вона встає на світанку та п’є BodyArmor Lyte, готуючись до інтенсивної пробіжки пляжем.
«BodyArmor – це ідея про те, що рішучість, важка робота і пристрасть підштовхують нас до того, щоб бути кращими, і це спільна цінність, яка знаходить відгук у мені і в тому, як мені подобається жити», — заявила Лопес. «Новий ролик BodyArmor Lyte демонструє справжню роботу за лаштунками, коли ніхто не дивиться».
Бренд бачить J-Lo як ідеального представника бренду. Вона є партнером бренду з 2021 року — за останні півтора року зірка брала участь у кількох активаціях у соціальних мережах та маркетингових заходах у зовнішній кампанії для BodyArmor SportWater та BodyArmor Lyte.
«Дженіфер Лопес – це світова ікона, яка виходить за рамки культур і поколінь», — заявив Метт Дзамба, директор з маркетингу BodyArmor Sports Nutrition. «У неї невтомна робоча етика та інтенсивність, які ми з гордістю демонструємо в нашій останній кампанії BodyArmor Lyte, і вона є однією з найбільших за весь час». Він додав: «Було надихаюче бачити її в дії, і ми з нетерпінням чекаємо можливості побачити, куди нас приведе ця кампанія».
Команда Джей-Ло допомогла розробити концепцію кампанії, втілену в життя незалежною агенцією Radical Media. Ролик був знятий Дейвом Меєрсом, режисером рекламних та музичних відеокліпів, який працював з такими великими брендами, як Corona, Mercedes та Doritos, а також із вражаючим складом артистів, включаючи Drake, SZA та Coldplay.
Нова кампанія BodyArmor Lyte «старатиметься підвищити ефективність бренду цього року» після уповільнення його ефективності, каже Гері Хемфілл, керуючий директор з досліджень Beverage Marketing Corporation.
Продаж конкурента кока-коли PepsiCo за той же період зріс на 11%. Gatorade продовжує залишатися лідером категорії. Тим часом споріднений бренд Propel, орієнтований на продуктивність, минулого місяця запустив нову кампанію за участю актора та режисера Майкла Бі Джордана.
Ще більш конкурентоспроможною в цій категорії є несподіване стрімке зростання Prime. Проривний бренд, який зарекомендував себе як фаворит серед підлітків, цього року запустив свою першу рекламу на Суперкубку.
За словами бренду, нова кампанія J-Lo, яка проходитиме на телебаченні, аудіо, у цифровому форматі, у соціальних мережах та у зовнішній рекламі, з кількома заходами протягом весни та літа, є найбільшою рекламною інвестицією BodyArmor з точки зору витрат на рекламу. Конкретні подробиці покупки не розголошуються.