Жінки-режисери — головні герої кампанії Johnnie Walker, створеної до Місяця жіночої історії. Бренд пошив «червону килимову доріжку» для жінок-кінематографістів напередодні церемонії вручення «Оскар», яка тривалий час ігнорувала внесок жінок у індустрію.
«Fabric of film» — це 30-секундний ролик, розроблений у співпраці з агенцією Anomaly, в якому розповідається про недооцінені досягнення жінок у кіно. Він показує, що жінці знадобилося майже сторіччя, щоб здобути премію Оскар за режисуру. Кетрін Бігелоу стала першою жінкою-режисеркою, яка отримала «Оскар».
Щоб виправити цю несправедливість, бренд створив свою власну «червону доріжку» задля вшанування різних жінок-першопрохідців у кіно, у тому числі Джулі Деш, темношкіру жінку, яка порушила расові та гендерні стереотипи у фільмі «Дочки пилу», і Ана Лілі Амірпур з фільмом «Дівчина повертається одна вночі додому».
У кіноіндустрії дуже мало жінок, і дуже важливо, щоб ми підтримували жінок, щоб історії продовжували розповідатись жінками.
«Ця кампанія Johnnie Walker віддає належне першопрохідницям у кіно, щоб створити можливості для майбутніх поколінь жінок-оповідачів», — говорить Софі Келлі, старший віце-президент Whiskeys Portfolio у Північній Америці компанії Diageo. «У кіноіндустрії дуже мало жінок, і дуже важливо, щоб ми підтримували жінок, щоб історії продовжували розповідатись жінками».
Щоб привернути більше уваги до фільмів, знятих жінками, бренд також підключився до стрімінгового сервісу Mubi, щоб запропонувати споживачам віком від 21 року та старше необмежену 30-денну безкоштовну підписку.