Вже третій рік Cadbury за допомогою VCCP перевернув ритуал полювання за великодніми яйцями з ніг на голову, кидаючи виклик очікуваної цього сезону щедрості чимось несподіваним і більш значущим в останній кампанії Cadbury Worldwide Hide.
Щоб допомогти розкрити щедру природу традиційного бренду та відсвяткувати Великдень, Cadbury знову надає людям платформу для приховування фіолетових діджитал яєць у будь-якій точці світу за допомогою Google Street View. Той, хто ховає, може навіть відправити справжнє яйце прямо додому своїм близьким, як тільки яйце буде знайдено.
Після успіху останніх двох років, коли було заховано понад мільйон яєць, Cadbury виводить кампанію на новий рівень. На цей раз шляхом створення локалізованого DOOH-креативу з використанням анонімних даних про приховані місця з платформи Worldwide Hide. Зроблена на замовлення діджитал реклама з’явиться у дев’яти ключових містах країни, включаючи Брістоль, Лондон, Бірмінгем, Ліверпуль, Лідс, Кардіфф, Манчестер, Ноттінгем та Глазго. У ній будуть представлені справжні укриття, використовувані на платформі.
Також було створено 20-секундний фільм, що показує гігантське фіолетове яйце, розміщене в різних місцях по всьому світу, у тому числі на пляжі, в лісі та в маленькому селі, і транслюватиметься по телебаченню по всій країні. Голос за кадром каже: «Було б чудово, якби ви могли сховати пасхальне яйце у будь-якій точці світу для когось, кого ви любите?» і «У місці, яке щось означає тільки для вас та для них».
Лаура Грей, старший бренд-менеджер Cadbury Easter, сказала: «У Cadbury ми любимо надихати світ на трохи більше щедрості, і на цей Великдень повернення Cadbury Worldwide Hide продовжує робити саме це. Попросивши людей сховати яйце в будь-якій точці світу для когось, кого вони люблять, ми сподіваємось зібрати людей разом, щоб розділити особливий момент Великодня».
Кампанія проходитиме до 9 квітня на телебаченні, BVOD, у кінотеатрах, у соціальних мережах, у діджитал форматі та в DOOH.