Британська банківська та фінансова організація HSBC UK перетворила досить нудну сцену багажних каруселей в аеропорту на трасу Формули-1 і є її спонсором. Коментатор Channel 4 F1 Алекс Жак та колишній гонщик Девід Култхард також фігурують у рекламі, створеній агенцією Wunderman Thompson UK.
Ініціатива структурована як гонка Формули-1: початковий 15-секундний ролик показує початок гонки, п’ятисекундні заставки показують швидкі сцени, що відбуваються під час гонки, а останній 10-секундний ролик показує фінішну межу.
Майк Вотсон, креативний директор Wunderman Thompson UK, сказав, що для просування спонсорства HSBC агентство хотіло привнести «енергію перегонів у неквапливу та всюдисущу обстановку багажної каруселі в аеропорту». Він додав: «Гумористичне зіставлення божевільного коментаря про гонку з повільним багажем створює набір дотепних фраз, які будуть помітні у рекламній паузі».