Розробник відеоігор створив демонічну фреску у французькому соборі
08 Бер 2023, 12:20

Розробник відеоігор створив демонічну фреску у французькому соборі

Американська компанія-розробник і видавець відеоігор Blizzard Entertainment, щоб відзначити вихід гри Diablo IV, останньої частини своєї популярної серії готичних відеоігор, прикрасила стелю та стіни у середньовічному готичному соборі Франції 160-футовою фрескою у стилі епохи Відродження.

Інсталяція під назвою «Собор Diablo», розроблена креативним агентством 72andSunny, є частиною ширшої стратегії запуску гри, та сприяє проведенню двох бета-вихідних для гравців перед виходом Diablo IV 6 червня 2023 року.

Фреска поєднує в собі епічний масштаб фресок Мікеланджело Сікстинської капели та драматизм техніки світлотіні Караваджо. Вона розповідає про подорож гравця Diablo IV в пекло, щоб битися з Ліліт, Королевою Ненависті, і показує глядачам деяких персонажів гри та історії, з якими вони зіткнуться на своєму шляху.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб створити це масштабне арт-середовище, 72andSunny уклала партнерську угоду з досвідченим партнером з виробництва Wildlife та Адамом Міллером, відомим художником, чиї картини у стилі бароко виставлялися у галереях по всьому світу. Разом вони створили 20 унікальних картин, а також величезну фреску, що покриває задню стіну собору.

Агенція 72andSunny також показала картини, екстер’єр та інтер’єр собору в атмосферному фільмі. Ролик дозволяє глядачам поринути у простір та мистецтво, а також відчути азарт від епічної боротьби між Світлом та Темрявою в основі Diablo IV.

Кожен геймер, який візьме участь у відкритому бета-тестуванні у березні, отримає шанс стати героєм Diablo, який бореться зі злом Ліліт. Потім кожен отримає відео, на якому Адам Міллер вписує їх у своє мистецтво.

Калеб Руель, віце-президент Diablo з глобального споживчого маркетингу, сказав: «Ми з нетерпінням чекаємо на можливість поділитися цим проектом з ігровим співтовариством. Ми зібрали великі творчі таланти, щоб разом працювати над чимось нетрадиційним, але нав’язливим Diablo».

Розкажіть друзям про новину