Бренди Pullman та Novotel, які належать французькій багатонаціональній компанії у сфері гостинності Accor, запустили унікальну кампанію, присвячену силі, стійкості та таланту жінок, які працюють та «є всім одночасно».
Мета кампанії «Own the Show», яка є результатом співпраці між готелями-близнюками, полягає у тому, щоб прославити силу жінок, а також продемонструвати сміливу та радісну сторону кожної жінки, сказав Вініт Мішра, генеральний менеджер кластеру готелей Pullman-Novotel New Delhi Aerocity.
Завдяки унікальному підходу було створене кумедне музичне відео, в якому взяли участь співробітниці.
Мішра розповів: «Щоб відзначити неймовірну силу кожної жінки, з нагоди Міжнародного жіночого дня нашій команді спала на думку ідея продемонструвати багатогранне життя, яке вони ведуть, за допомогою мюзиклу».
Мета полягає в тому, щоб допомогти готельним брендам зв’язатися зі своєю аудиторією жінок, які є рушійною силою суспільства, і віддати шану їхньому незліченному внеску у різні сфери життя.
Pullman & Novotel New Delhi Aerocity прагне стати платформою, «яка надихає та розширює можливості жіночності та позиціонує себе як місце, де можливості рівні, незалежно від статі чи раси співробітників».
За допомогою відеоролика «Own The Show» готельні бренди сподіваються допомогти надихнути жінок продовжувати досягати своїх особистих та професійних цілей, долаючи будь-які труднощі, які стоять на їхньому шляху.
За словами Париніти Саманти, директорки з маркетингу та комунікацій Pullman & Novotel New Delhi Aerocity, кампанія вже добре працює у соціальних мережах: «Кампанія здобула велике кохання аудиторії і за кілька днів набрала понад 200 000 переглядів».