Зустріч Подоляка з блогерами: аналіз негативної реакції в соцмережах
07 Бер 2023, 10:00

Зустріч Подоляка з блогерами: аналіз негативної реакції в соцмережах

3 березня радник голови Офісу Президента Михайло Подоляк зустрівся з українськими блогерами. Після зустрічі деякі з них опублікували фото нагород, що спричинило непорозуміння в соціальних мережах. Користувачі обурювались, що деяких скандальних блогерів нібито за щось нагородили. Непорозуміння виникло через публікацію блогерки Оксани Волощук (псевдонім — Ксюша Манекен), яка виклала фото нагороди від ГУР, датованою жовтнем 2022 року. 

Михайло Подоляк пояснив, що на зустрічі блогерів не нагороджували. А мета цієї зустрічі полягала виключно в налагодженні комунікації, інформуванні про природу війни та поясненні складних питань. Адже інфлюенсери мають велику аудиторію і, відповідно, можуть впливати на неї.

Розглянемо цю подію детальніше за допомогою YouScan — системи моніторингу соцмереж.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Загальний огляд події

Загалом про зустріч із блогерами опубліковано 2,7 тисяч згадувань, які зібрали 315 тисяч залучення. Обсяг негативу переважає, NSR -49%.

Головні негативні теми

Дописувачі скаржились, що частина запрошених блогерів має неоднозначні політичні погляди і відмовляється писати про війну, щоб не втратити частину аудиторії. Ба більше, деякі з інфлуенсерів пов’язані зі скандалами. Один із них — «Голодна туса» на день пам’яті Голодомору.

Крім цього, користувачі соцмереж критикували Михайла Подоляка за те, що на зустрічі він відповідав на питання російською мовою.

Про це користувачі писали й у коментарях під публікаціями політика. Автори також коментували, що запрошені блогери не мають авторитету серед громадськості і варто було б запросити більш гідних інфлуенсерів.

Блогери

  • Оксана Волощук (Ксюша Манекен)

Після зустрічі увага до Ксюші Манекен значно зросла. За період з 3 по 6 березня про блогерку опубліковано 10,7 тисяч згадувань в соцмедіа, які згенерували 602 тисячі залучення. 

YouTube і Telegram були найпопулярнішими джерелами (40% і 30%, відповідно).

Обсяги негативу переважають позитив (21% проти 6%), NSR -56%. 

Блогер Мирослав Олешко опублікував відео на цю тему, яке стало одним з найпопулярніших (33 тисячі переглядів). У коментарях користувачі висловлювали своє обурення стосовно того, що блогерка отримала нагороду від ГУР у жовтні.

Про нагородження блогерки згадав також Дмитро Гордон у своєму відео (306 тисяч переглядів). 

  • Олександра Пустовіт (Саша Бо)

Саша Бо також була однією з найзгадуваніших після зустрічі з Михайлом Подоляком (4,2 тисячі публікацій, 202 тисячі залучення).

71% усіх згадувань опубліковано в YouTube. 

Обсяги негативу переважають позитив (27% проти 4%), NSR є ще нижчим, ніж у попередньої блогерки (-75%).

Користувачі соцмереж обурювалися, що блогерка не публікує жодної інформації про війну, але при цьому критикує Петра Порошенка.

Розкажіть друзям про новину