Зображення гірської вершини Матергорн буде видалено з упаковки Toblerone після того, як частину виробництва плитки шоколаду перенесуть за межі Швейцарії.
Гора висотою 4478 метрів буде замінена типовою альпійською вершиною, сказала материнська компанія кондитерського бренду в США Mondelēz.
«Редизайн упаковки представляє модернізований і чіткий логотип гори, який відповідає геометричній і трикутній естетиці», — сказав представник Mondelēz.
Закон, запроваджений у Швейцарії у 2017 році, обмежує використання швейцарського прапора, а також інших ознак швейцарського походження на продуктах харчування, промислових товарах та послугах.
Щоб продукти харчування позиціонувалися як «зроблено у Швейцарії», 80% сировини має походити з країни, і більша частина переробки має відбуватися там. Для молока та продуктів на його основі необхідна квота складає 100%, за винятком інгредієнтів, які не можуть бути одержані зі Швейцарії, таких як какао.
Дослідження показали, що деякі товари під маркою «Зроблено у Швейцарії» продаються за ціною на 20% вищою, ніж порівняні товари іншого походження, причому ціна продажу люксу зростає до 50%.
Mondelēz, яка володіє Toblerone з 2012 року, оголосила минулого року, що з кінця 2023 року вона перенесе частину виробництва на свій завод у Словаччині, де вона також виробляє шоколад під брендом Milka, який спочатку вироблявся у Швейцарії.