Американська авіакомпанія United Airlines найняла Оскара Буркотуна, персонажа із «Вулиці Сезам», як свого першого в історії головного директора зі сміття. Нова інформаційна кампанія, створена у співпраці з 72andSunny LA, призначена для ширшого просування очікуваних вигод від використання екологічного авіаційного палива (SAF).
Нова кампанія, в якій Оскар представлений більш ніж у 30 оригінальних відеороликах, діджитал, соціальному та зовнішньому контенті, розповідає про шлях культового персонажа до офісу топ-менеджерів, в якому він грає разом із реальними співробітниками United.
SAF – це альтернатива звичайному реактивному паливу, яка на основі життєвого циклу знижує викиди парникових газів, пов’язані з авіаперельотами порівняно зі звичайним реактивним паливом. SAF виробляється з відпрацьованої олії та сільськогосподарських відходів, а в майбутньому її можна буде виробляти з іншої сировини, включаючи побутове сміття або лісові відходи. На сьогоднішній день United інвестувала у майбутнє виробництво понад три мільярди галонів SAF — більше, ніж будь-яка авіакомпанія у світі.
Споживачі також можуть вжити заходів: вперше серед авіакомпаній США United тепер показує у своєму додатку та на веб-сайті оцінку вуглецевого сліду кожного рейсу з розрахунку на пасажира економ-класу, а мандрівники можуть зробити свій внесок на додаток до інвестицій United у UAV, Фонд сталого польоту, перший у своєму роді інвестиційний інструмент, призначений для підтримки стартапів, орієнтованих на перехід до нульових викидів авіаперевезень шляхом прискорення досліджень, виробництва та технологій, пов’язаних із SAF.
«Юнайтед інвестує у те, щоб допомогти перетворити улюблені види сміття Оскара на стійке авіаційне паливо (SAF). Тому він був очевидним та цікавим вибором для освіти про SAF». — додала виконавча креативна директор Лорен Сміт в 72andSunny.
«Пристрасть United до SAF може зрівнятися лише з любов’ю Оскара до сміття. Алхімія властивої Оскару буркотливості у поєднанні з оптимізмом United забезпечила ідеальний тон для навчання навіть найзапекліших скептиків», — коментують креативні директори 72andSunny Медді МакДауелл і Тім Хоуман.
«United Airlines інвестувала у стійкіше виробництво авіаційного палива, ніж будь-яка авіакомпанія у світі, — сказав директор зі зв’язків із громадськістю United Джош Ернест. «Кожна авіакомпанія спалює реактивне паливо для ведення свого бізнесу, але жодна авіакомпанія не вирішить проблему зміни клімату самостійно. Таким чином, United заручилася підтримкою Оскара, щоб допомогти нам розповісти мандрівникам різного віку про SAF і згуртувати їх для боротьби зі зміною клімату. Від бананової шкірки до жиру для фритюрниці — Оскар має унікальну кваліфікацію, щоб допомогти нам пояснити, чому сміття може бути скарбом, який живить літаки майбутнього».
Контент United, призначений для використання поза домом, представляє нових співробітників авіакомпанії у масштабному форматі. Грайливі зображення показують Оскара в авіаційних умовах – від злітно-посадкової смуги до борту. Фотографії викликають у людей інтерес до того, як сміття може якось допомогти летіти до майбутнього з нижчим рівнем викидів вуглецю.