Усі співробітники мають знатися на дизайні: 3 поради від CMO Canva
02 Бер 2023, 11:00

Усі співробітники мають знатися на дизайні: 3 поради від CMO Canva

CMO платформи графічного дизайну Canva Зак Кічке спеціально для The Drum розповів про необхідність впровадження дизайн-мислення в серце компанії.

Зак Кічке
CMO Canva

Маркетинг і дизайн більше не призначені лише для «креативних типів». Оскільки кожна компанія тепер є контент-компанією, співробітники всіх відділів потребують створення потужного візуального контенту, такого як публікації в соцмережах і презентації для внутрішнього та зовнішнього використання. Будь-який співробітник, який ділиться цим вмістом, тепер ефективно займається маркетингом, і узгодженість бренду має бути першорядною.

Співробітники всіх відділів потребують створення потужного візуального контенту.

Це означає, що директори з маркетингу мають виробити звички та запобіжники, які дозволять працівникам проявляти творчість, залишаючись у струї бренду. Великі дослідження показали, що ми легше обробляємо та зберігаємо інформацію у візуальній формі. У той же час бренди все частіше взаємодіють з клієнтами через соціальні канали, такі як Instagram і TikTok. Зображення та відео становлять все більшу частку сучасних комунікацій.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Зі свого досвіду я помітив, що в більшості компаній за дизайн відповідають перевантажені команди брендів або стороннє агентство. Але поодинці ці професіонали не можуть забезпечити обсяг і швидкість, необхідні для задоволення всіх потреб бізнесу в контенті. Щоб гарантувати процвітання своїх компаній у цьому середовищі, лідери брендів повинні надавати співробітникам усіх відділів можливість створювати цікавий контент.

Ось три поради щодо того, як маркетинг-лідери та керівники брендів можуть поширювати звички, ритуали та робочі процеси, які руйнують перешкоди на шляху до сильного дизайну — і робити це таким чином, щоб вони могли зберегти контроль над своїм брендом.

Навчайте дизайнерської грамотності

На сьогоднішньому робочому місці панує культура широкого профілю, в якій очікується, що працівники будуть компетентними в різних сферах, окрім основної роботи, і дизайнерська грамотність все частіше стає однією з таких навичок.

Сьогодні роботодавці припускають, що співробітники зможуть представити ідеї та пропозиції візуально переконливими способами. Це включає активи для зовнішнього споживання, такі як публікації в соціальних мережах, які є вирішальними: 53% маркетологів кажуть, що контент-маркетинг буде найважливішою навичкою для успіху їх команди протягом наступних п’яти років, згідно з дослідженням martech компанії Drift.

53% маркетологів кажуть, що контент-маркетинг буде найважливішою навичкою для успіху їх команди протягом наступних п’яти років.

На директорах із маркетингу та їхніх компаніях лежить обов’язок навчити працівників робити свої візуальні комунікації ефективними та впливовими. У моїй компанії всі нові працівники проходять нашу «школу дизайну», де ми навчаємо умінь та навичок, як-от створення слайдів із сюжетом, а не просто обміну інформацією, або тому, як можна використовувати візуальні елементи, щоб втілити концепцію в життя, а не покладатися лише на складні слова на сторінці.

Наші творчі групи щотижня діляться порадами щодо дизайну та прикладами того, що створено іншими співробітниками, щоб показати, що можливо, і дати співробітникам те, до чого вони можуть прагнути. Ми прагнемо зробити цей тренінг доступним і веселим, щоб не здавалося, що до їхніх задач додалася ще одна.

Така освіта повинна бути постійною. Зокрема, для зовнішніх активів важливо розвивати культуру навчання, щоб команди постійно звірялися, які формати контенту ефективні в різних каналах, і також шукали натхнення в інших брендів. Створення регулярних зустрічей для обміну ідеями та знаннями, а також документування творчих експериментів у центральному місці означає, що всі отримають користь від колективної мудрості команди, і кожна кампанія спиратиметься на попередню.

Зробіть узгодженість легкою

Не створюйте 200-сторінковий документ із рекомендаціями по використанню бренду. Більшість співробітників його не читають і не знають, як ним користуватися. Натомість створюйте шаблони, які гарантують, що активи бренду, як-от шрифти, кольори, логотипи та інші графічні елементи, легко знайти та використовувати. Зробіть їх широко доступними для всіх відділів для презентацій з продажів, графіків у соцмережах, маркетингових звітів, документів для брейнштормінгу та будь-якого іншого супроводу, що виражає ваш бренд.

Не створюйте 200-сторінковий документ із рекомендаціями по використанню бренду.

Головне, щоб співробітникам було легко підтримувати узгодженість. Ваші професійні дизайнери не повинні витрачати свій дорогоцінний час на постійне виправлення шрифтів і колірних схем. Дозвольте командам експериментувати, залишаючись узгодженими — звільняйте час ваших професійних дизайнерів для складнішої роботи, яка ще більше розбудовує бренд компанії.

Прищеплюйте дизайн-мислення

У зв’язку з тим, що гібридна робота стала нормою, компанії повинні використовувати «дистанційну творчість», щоб втілити в життя дизайнерські процедури. Згідно з дослідженням LinkedIn, дві третини маркетингових директорів побоюються, що віддалена робота придушить креативність, а формування звичок і ритуалів, які підкреслюють силу гарного дизайну, можуть вирішити ці проблеми.

Розпізнавайте та відзначайте людей, які демонструють свою особистість візуально.

Наприклад, керівник може заохочувати співробітників створювати візуальні шаблони для проєктів і присуджувати нагороди найкращим. Крім того, надайте шаблон для фірмового фону, який відповідає команді співробітника, і попросіть їх використати його, щоб розвинути свої дизайнерські навички. Розпізнавайте та відзначайте людей, які демонструють свою особистість візуально.

Поширення високоякісних дисплеїв та діджитал-комунікацій зробили візуальні засоби центральними для нашого спілкування на роботі та поза нею. Подібно до того, як Google революціонізував бізнес-додатки 10 років тому завдяки інтуїтивно зрозумілим і привабливим інтерфейсам, такі компанії, як Tesla, Apple і Instagram, зробили якісний дизайн вимогою для комунікацій. Цей візуальний контент тісно пов’язаний зі сприйняттям бренду, і директори з маркетингу та креативні директори повинні взяти на себе контроль і переконатися, що співробітники володіють дизайн-мисленням та здатністю щоразу створювати привабливий контент для бренду.

Розкажіть друзям про новину