Подряпані меблі, кава зі смаком шерсті, ніжність, вірність та любов: ролик показав життя з домашніми тваринами
28 Лют 2023, 13:03

Подряпані меблі, кава зі смаком шерсті, ніжність, вірність та любов: ролик показав життя з домашніми тваринами

Київська агенція Drama Queen та інтернет зоомагазин Pethouse розпочали свою співпрацю задовго до повномасштабного вторгнення. І ось нарешті готові поділитись результатом.

Все починалось із бренд-стратегії. Якось молодий пес Чак сидів на бренд-сесії, яку проводила Drama Queen. Нудився та ледве не напудив на шкіряний портфель клієнта. Крім офісної легенди, цей епізод подарував стратегам хороший інсайт та поле для роздумів. А Чак, який, з-поміж іншого, славиться інспекціями офісних смітників, став свого роду Музою для бренду Pethouse.

Жити зі звіром непросто. Від домашніх тварин люди отримують купу ніжності, вірності, любові та сюжетів для соцмереж. Нудно буває рідко. Але й спокійно також. Життя з домашніми тваринами — це і про подряпані меблі, слину на паркеті, каву зі смаком шерсті. А ще про тривоги, біль та розставання. Від цього також, на жаль, ніде не дітись. Проте батьки домашніх тварин — люди, які готові, незважаючи ні на що, знову і знову проходити цей шлях. А Pethouse — це інтернет зоомагазин, який з ними завжди пліч-о-пліч. Готовий допомогти і підтримати. І в шкоді, і в радості. Бо як ніхто розуміє пет-батьків.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Після бренд-стратегії розпочався процес створення креативу. Велика війна внесла свої корективи у дату виходу ролику, проте він ніяк не втратив актуальності. У бренд фільмі “І в шкоді, і в радості” Drama Queen показують нерекламне життя з домашніми тваринами. Всі його сторони: і смішні, і щемкі, і сумні. Це відео — свого роду звернення до батьків домашніх тварин. “Ми розуміємо, як вам і навіщо вам це все. Ми в Pethouse — такі самі”.

Ролик зняли з TV lab production. Для теплої трушності додали реальні кадри з життя пет-перентів. Наприклад, у ролі нетолеруючої “усі-пусі” кішки знялася Мартіша, улюблениця Pethouse, яка живе в їхньому офісі. Також у відео можна помітити співробітницю Drama Queen, яка розробила стратегію Pethouse. А з нею і того самого пса Чака.

Розкажіть друзям про новину