Британський національний оператор мобільної мережі та постачальник послуг Інтернету EE запустив рекламну кампанію «Stay Connected at Night» на білбордах, щоб запропонувати динамічні технологічні маршрути додому.
Кампанія створена агенцією Saatchi & Saatchi London, що посіла перше місце в категорії брендів на конкурсі діджитал креативів Ocean Outdoor у 2022 році, використала технологію Ocean out of home (OOH) у центрі Манчестера як утиліту для реалізації безпеки, яка дозволяє залишатися на зв’язку. Вона пропонувала дані, підтримуючи людей зв’язку, навіть коли вони досягають свого місячного ліміту даних.
Використовуючи розташування великих та малих діджитал білбордів у популярних місцях нічного життя та районах, густонаселених студентами, креатив використовує потік даних Ocean онлайн, щоб отримувати інформацію про подорожі з геолокацією, щоб допомогти перехожим спланувати свій маршрут додому щойно стемніє. Інноваційна кампанія проходитиме у прямому ефірі з 20:00 до 3:00 до 13 березня, незадовго до того, як стрілки годинника підуть уперед і наступлять світліші вечори.
Від часу очікування таксі до розкладу поїздів, трамваїв та автобусів, 42 білборди, включаючи мережу The Loop, та дев’ять широкоформатних екранів використовують динамічний креатив та доповнену реальність, щоб проілюструвати варіанти маршруту та напрямки, що відповідають кожному місцезнаходженню. Екрани в чотирьох місцях також виявлятимуть пішоходів поблизу і повідомлятимуть про варіанти руху до конкретних місць. Екрани також стануть яскравішими, що зробить навколишній простір безпечнішим.
Рішення перенести роботу в Манчестер, місто з одним з найбільших студентських контингентів у Європі, було натхнене ініціативою Хартія безпеки жінок, планом, запущеним міською радою Манчестера наприкінці минулого року для згуртування бізнесу, щоб допомогти зробити місто безпечнішим для тих, хто працює у нічний час. EE також змогла працювати з місцевими органами влади, щоб інтегрувати роботу в транспортну мережу Манчестера, і цю ініціативу також підтримають інфлюенсери, які створюватимуть та розповсюджуватимуть індивідуальний контент у рамках кампанії.
Піт Джівонс, директор з маркетингових комунікацій в EE, сказав: «Ця кампанія є блискучим прикладом того, як наші дані можуть відігравати важливу роль у житті наших клієнтів. Ми раді використовувати передові рекламні технології новим та креативним способом, щоб зробити вулиці безпечнішими».
Френкі Гудвін, комерційний директор Saatchi & Saatchi, додав: «Конкурс діджитал креативних матеріалів Ocean Outdoor Digital Creative Competition дозволив нам використовувати технологічні можливості DOOH, щоб відігравати справді значну роль у нічному житті міста та поїздках додому для людей, які там живуть. Ми сподіваємося, що наша робота стане початком ще більшої інтеграції між цими дивовижними місцями та їхніми мешканцями».