У романтичному ролику замість каблучки запропонували яйце
27 Лют 2023, 15:48

У романтичному ролику замість каблучки запропонували яйце

Експортер яєць та виробник курячого м’яса Vital Farms перетворив мем про «Eggflation» на рекламу до Дня святого Валентина.

Враховуючи сучасний темп інфляції інтернет вирішив показати нам, наскільки дорогими стають деякі предмети першої необхідності та повсякденні товари, і зірка цього руху — яйця.

Відносно дешевий продукт почав досягати абсурдних цін, і Vital Farms побачив можливість посміятися. Агентство GUT звернулося за допомогою до ANIMAL Music, щоб створити щось, що було б гідним Адель, Вітні або будь-якої іншої великої зірки, яким можна було б підспівувати.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Діаманти вічні, і тепер ваші яйця також можуть бути». — говорить бренд.

Для реклами бренду було створено музичний твір, автором якого став Манук Овагімян з ANIMAL, на основі текстів та оригінальної ідеї копірайтерки GUT Керолайн Вебстер. Пісню заспівала інді-фолк-виконавиця Сідні Альтбакер, а Роб Гранде акомпанував їй.

Розкажіть друзям про новину