«Не позорте піксель»: український бренд  викликав обурення камуфляжною колекцією одягу
23 Лют 2023, 15:29

«Не позорте піксель»: український бренд викликав обурення камуфляжною колекцією одягу

Український бренд AYSINA презентував камуфляжну колекцію одягу та білизни.

Користувачі соціальних мереж були обурені вибором такого дизайну та чітко висловили свої думки у коментарях. Бренд звинуватили у хайпі на війні зі словами «Не позорте піксель» та «Хайп на крові».

Дизайнерка та власниця бренду Юлія Айсіна подякувала тим, хто її підтримав, а також пожартувала над хейтерами:

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео