Домашні рішення ІКЕА, мабуть, поширюються і на створення гармонійних відносин у житловому просторі. Напередодні Дня святого Валентина меблевий гігант націлився на реальні, повсякденні аспекти довгострокових стосунків.
Будь-хто, хто був у серйозних стосунках, знає, що напруженість може легко виникнути через, здавалося б, звичайні суперечки про правильний колір фіранок або про хороший диван. Ось чому, крім того, що компанія одягла співробітників у жовтий та синій одяг, IKEA найняла справжніх психотерапевтів та консультантів у стосунках, щоб вирішити ці суперечки.
У рамках нової кампанії Al-Futtaim IKEA «Couch Counseling» спільно з рекламним агентством Impact BBDO протягом обмеженого часу покупці в Дубаї можуть відсканувати QR-код на постерах та цінниках у магазинах, щоб записатися на консультацію.
Під час сеансу пари можуть розповісти своєму терапевту про будь-які проблеми у відносинах, у тому числі про те, як знайти мир у виборі меблів.
Постери містять реальні цитати, почуті від пар на психотерапії.