«Чому не сусідній будинок?!»: YASNO запустила гру, де кожен може стати диспетчером електромереж
21 Лют 2023, 16:59

«Чому не сусідній будинок?!»: YASNO запустила гру, де кожен може стати диспетчером електромереж

YASNO запускає симулятор диспетчерської оператора системи розподілу. Таку браузерну гру команда бренду розробила на сторінці з графіками імовірних відключень.

Зараз, навіть коли світло вже майже не відключають, є ті, хто щоранку за звичкою перевіряє графіки. Щоб ця історія стала не такою рутинною, ми вирішили запустити гру-симулятор і дати  можливість кожному нашому клієнту примірити на себе професію диспетчера оператора системи розподілу. Для цього потрібно зберігати світло у будинках якнайдовше. Звісно, це не буде просто: гра заснована на реальних подіях, тому треба враховувати і зменшення потужності, і локальні аварії, і роботу зі скаргами клієнтів.
Сергій Коваленко
генеральний директор YASNO
Як це працює?

Щоб запустити гру, потрібно зайти на сторінку з графіками імовірних відключень на вебсайті YASNO.

Основна механіка гри полягає в тому, щоб вчасно переключати світло між будинками. Також є обмеження по часу і потужності, часом трапляються локальні аварії:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • Щоб переключати світло між будинками, потрібно клацнути/тапнути на будинок;
  • Щоб закрити скаргу користувача, потрібно клацнути/тапнути на будинок;
  • Щоб відремонтувати аварію, потрібно клацнути/тапнути на будинок.

Гра має 8-бітний ретро-дизайн, займає трохи більше третини мегабайту, тому працюватиме навіть в умовах поганого інтернет-з’єднання. Якщо гра повністю завантажиться до того, як зв’язок зникне, у неї все одно можна буде грати.

Гумор завжди допомагає краще «опрацювати» помилки і пережити негатив. Тому ми не лише пояснюємо на елементарному прикладі, як працюють графіки відключень, але й трохи іронізуємо над ситуацією і над собою. Ми хочемо, щоб люди знайшли себе в ситуаціях із гри – і в цитатах, і у світлі в будинку, і в коті, який, до речі, змальований з кота нашого маркетолога. Так зможемо зрозуміти, що відбувається практично після кожного обстрілу, і що диспетчер – це не про перемикання вимикача, а про аналіз багатьох змінних та рішення, які можуть вплинути на ціле місто
Сергій Коваленко

Розкажіть друзям про новину