Акули дуже рідко нападають на людей, хоча люди часто бояться цих хижаків через їх зображення у фільмах жахів, наприклад, у фільмі «Щелепи».
Агентство PPK, що базується в Тампі, для Інституту захисту тварин у Вашингтоні, округ Колумбія, перевернуло сценарій цих фільмів з кампанією про шкоду, яку приносять люди акулам.
PPK розробило три драматичні постери, щоб привернути увагу до акулячих плавників, практики лову акул і відрізання їх плавників для супу, який вважається делікатесом. За оцінками Інституту захисту тварин, щороку таким чином калічать 73 мільйони акул. Оскільки м’ясо акул коштує набагато менше, ніж плавники, акул потім кидають у воду, щоб вони померли від отриманих травм.
Постери чорно-білі з червоними відтінками, які символізують кров. На одному зображена кров у воді, коли акула пливе у відкритому океані, на очах у екіпажу рибальського човна. На іншому зображено людину, яка тримає ложку біля рота, з якої капає кров, і зазначається, що «люди кусають 73 мільйони акул щороку». Кров стікає по стінці миски з супом з акулячих плавників і розтікається по столу на третьому зображенні.
На всіх постерах зазначається, що полювання на акул не лише жорстоке по відношенню до тварин, але й загрожує порушити баланс океанів, оскільки для здорової екосистеми потрібні вищі хижаки. На акул полюють швидше, ніж вони можуть розмножуватися, при цьому більше чверті видів акул вважаються під загрозою зникнення.
«У акул погана репутація», — сказав креативний директор і письменник PPK Майкл Шилліг. «Ми вирішили провокаційним способом довести, що найбільш смертоносні напади акул насправді виконуються людьми».
«Наша спільна мета підвищення поінформованості зрештою стимулює підтримку зусиль AWI щодо припинення видобутку акулячих плавників та заборони продажу супу з них», — додав він.