16 лютого на лекції MMR Edu Маріанна Коніна, Chief Public Engagement Officer холдингу TECHIIA, розповіла, як Google може зміцнити та зруйнувати ваш бренд. Залежить від того, наскільки вдало ви працюєте з власним позиціонуванням та інструментами пошукової системи. Ділимося з вами головними тезами спікерки.
Позиціонування — це сприйняття
Позиціонування — це сприйняття і те, як вас відчувають. Потрібно працювати із сенсами та емоціями.
Це сприйняття формується з таких складових:
- Продукт/особистість: яку користь ви несете, яку потребу споживача закриваєте?
- Експертиза: чим ви готові ділитися? Які проблеми аудиторії готові вирішити?
- Соціальна роль: хто ви більше, ніж бізнес?
- Айдентика: чи відповідає вона вашому бренду?
- Емоції: які емоції ви хочете викликати?
- Комунікація: ваш tone of voice та меседжі.
Розвиток бренду
Розвиток бренду допоможе вам відкрити необхідні двері в серця споживачів, просувати зміни та заробляти більше.
Велику роль у розвитку бренду відіграє Google — він бачить усе. Кажіть лише те, за що готові відповідати, або не кажіть взагалі. Так, можна видалити інформацію, але набагато простіше побудувати вірну стратегію з самого початку.
5% людей не шукають інформацію далі першої сторінки видачі Google — це 1 людина з 20. І те, що про вас прочитають на першій сторінці, сформує перше враження. Тому введіть в анонімному режимі в пошук назву вашого продукту чи своє ім’я, і ви зрозумієте, що аудиторія про вас знає.
Почати будувати бренд потрібно з відповіді на питання «Чим ви можете бути корисним та яким спільнотам?». Наступні кроки:
- навести лад у соцмережах: перегляньте стрічку і видаліть «треш», додайте реальні фото та інформацію, перегляньте відмітки на фото;
- бути активним та долучатися до регіональних та національних подій — це дає впізнаваність у digital та фізичному середовищі;
- експертні колонки — діліться досвідом;
- діліться у соцмережах усім, що ви робите як фахівець.
Як готувати контент
- Правильно побудуйте заголовок. У ньому мають бути ключові слова (які шукають споживачі) , специфічні слова по темі публікації, ваше ім’я та прізвище.
- Контент має давати рішення на проблеми аудиторії. Якщо вона зчитує, що у вас була схожа проблема, і ви знайшли рішення, це викликає довіру.
- Адаптуйте текст для Google за принципом Е-Е-А-Т (Досвід, Експертність, Авторитетність, Надійність).
- Правильно публікуйте лінки, ліди і заголовки з ключовими словами.
- Аналізуйте конкурентів і їхні ключі.
Як почистити Google
В ідеалі потрібно працювати так, аби Google не потрібно було чистити. Однак, на вас може статися інформаційна атака, або ж ви можете припуститися помилки. Що робити в такому випадку?
Варто наголосити, що видалити можна лише той контент, що був згенерований та розміщений вами. Щодо нетрадиційних методів, то найлегше звернутися до спеціалізованих SERM-агенцій. Вони технічними методами видалять те, що ви вважаєте нерелевантним.
Серед інших методів — видалити сторінку з пошуку через Google Search Console або ж видалити AMP-версію разом зі звичайною сторінкою.
Окрім цього, можна спробувати «посунути» нерелевантний контент через збільшення позитиву у видачі та збільшення позитивних відгуків.
Ви можете отримати запис лекції Маріанни Коніної за донат.