Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ
17 Лют 2023, 12:22

Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ

Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.

“Зроби тепло” – благодійна ініціатива фонду Київ Волонтерський та АЗК KLO

Київ Волонтерський разом з мережею АЗК KLO запускає збір коштів на теплу форму для військових в межах ініціативи «Зроби тепло». Від 13-го лютого 2 гривні з кожної чашки кави на KLO конвертуватимуться у тепло для наших незламних захисників та захисниць.

Благодійний Радіомарафон на підтримку онкохворих дітей

До Міжнародного дня боротьби проти дитячого раку 15–16 лютого відбувся третій Національний благодійний радіомарафон, під час якого фонд «Таблеточки» разом з Radio NV та АЛЛО об’єднали 1340 людей для регулярної допомоги онкохворим дітям на суму 320 тисяч гривень. Партнер акції маркетплейс АЛЛО не просто подвоїв кожен перший внесок, а додав 380 тисяч гривень до перших внесків. Тож у лютому діти отримають 700 тисяч гривень життєво необхідної допомоги!

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Superhumans та Mastercard встановлять двом українським захисникам сучасні біонічні протези рук Hero Arms

в рамках партнерства Mastercard із Superhumans двоє українських захисників отримають надсучасні біонічні протези верхніх кінцівок Hero Arms від провідного британського виробника Open Bionics. Першими українськими пацієнтами, які отримають високотехнологічні біонічні протези від Open Bionics, стали українські захисники Андрій Гідзун (30 років) та Віталій Іващук (24 роки).

Клуб 4 Лапи та Укрзалізниця робитимуть вокзали більш дружніми до тварин

Клуб 4 Лапи спільно з Укрзалізницею робитимуть вокзали України більш дружніми до тварин. Проєкт промоції пет-френдлі культури на залізниці “Лапи на вокзалі” почали зі встановлення поїлок для собак на найбільших залізничних вокзалах країни. Перший етап проєкту передбачає встановлення поїлок для собак на 10 найбільших вокзалах країни .Це міста, які сьогодні приймають найбільший потік людей, у тому числі тих, що евакуюються із зони ведення активних бойових дій та з тимчасово окупованих територій. В майбутньому команда проєкту планує розширити його й на інші залізничні вокзали країни.

Фонд Притули та UAnimals розпочинають спільний збір для допомоги ЗСУ та тваринам у притулках

Благодійний Фонд Сергія Притули та Всеукраїнська зоозахисна організація UAnimals розпочинають спільний збір для допомоги «котикам» у ЗСУ та котикам у притулках. Долучатися до нього можна за посиланням. Зібрані кошти буде розподілено на потреби Збройних сил України та допомогу тваринам у притулках. 70% зібраних грошей фонд Притули спрямує на купівлю причіпних автобудинків для екіпажів мобільних вогневих груп: зі спальними місцями, міні-кухнею, душовою та санвузлом. 30% від суми збору UAnimals спрямує на відбудову притулків, що постраждали від російських обстрілів.

«Доставка добра»: «Сільпо» доставлятиме у Херсон надихальні листівки від українців

Відсьогодні кожен українець у телеграм-боті може написати листівку зі словами підтримки для херсонців, що оговтуються після тимчасової окупації міста. Листівки  з теплими словами кур’єри «Сільпо» доставлятимуть до дверей разом із замовленнями з місцевих маркетів мережі.

KFC та “Ліга допомоги” збирають кошти на встановлення модульних будиночків

В новому соціальному проєкті від idealers.agency та KFC започатковано співпрацю з фондом “Ліга допомоги”, який заснували учасники “Ліги Сміху”. Основна ціль – встановлення модульних будиночків для сімей, які втратили житло через війну. Головний меседж кампанії – «донатимо донаторам». KFC заохочує донатити будь-які суми, тому надає купони на знижку за кожен внесок, навіть у 5 гривень. Всі зібрані кошти передаються у благодійний фонд. idealers створили рекламний ролик за участю Ігоря Ласточкіна та Кирила Ганіна – амбасадорів проєкту. А на youtube-каналі “Волонтери про волонтерів” можна подивитись розширену версію у спешлі під назвою “Серія 13. Борода з грошима”.

Розкажіть друзям про новину