Кампанія зі збору коштів у розмірі 500 мільйонів доларів на дослідження в галузі психічного здоров’я в лікарнях, яка вважається найбільшою за всю історію, була зібрана для подолання кризи психічного здоров’я, яка загрожує досягти масштабів епідемії.
Канадський центр залежності та психічного здоров’я (CAMH) запустив проект «No one left behind», розроблений у співпраці з рекламним агентством Camp Jefferson із Торонто, щоб допомогти створити передовий дослідницький центр та довести людям, що вони не самотні.
Сара Чемберлін, директор з маркетингу фонду CAMH, сказала: «Наша робота за останні 25 років допомогла подолати стигматизацію, підвищити обізнаність та викликати розмови про психічне здоров’я. Тепер настав час йти далі».
Кемп Джефферсон ECD Джулі Ніколіч додає: «Ми хотіли, щоб ця кампанія звернулася до тих, хто поділяє ті ж амбіції та погляди, що й ті самі люди, які щодня борються за пошук нових ліків для тих, хто живе з психічними захворюваннями чи страждає від них».
Кампанія, що проходить у провінції Онтаріо до кінця травня, викликана усвідомленням того, що більше половини населення Канади до 40 років матимуть справу з тією чи іншою формою психічного захворювання, при цьому 11 людей на день гинуть через самогубство.
Досвід Канади перегукується зі світовим досвідом загалом: шокуючі статистичні дані Всесвітньої організації охорони здоров’я показують, що понад 450 мільйонів людей у всьому світі борються з психічними захворюваннями, у тому числі дедалі більше співробітників рекламної індустрії.