Сервіс доставки створив букет із троянд, одна з яких вібрує
16 Лют 2023, 10:44

Сервіс доставки створив букет із троянд, одна з яких вібрує

Платформа доставки DoorDash вирішила відзначити всі види кохання у цей День святого Валентина, включаючи любов до себе.

У рамках нової кампанії, створеної у співпраці з агенцією GUT Los Angeles, додаток представляє свій обмежений випуск «Self-Love Bouquet», який включає більше, ніж звичайні квіти. У букет входять 11 свіжих червоних троянд та одна іграшка Rose Toy, секс-іграшка у формі троянди, яка підкорила TikTok.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Іграшка продається за ціною близько 45 доларів. Це водонепроникний вібратор, який отримав свою частку любові завдяки онлайн-оглядам і звітам від видань Women’s Health, Glamour і Allure, що прорекламували переваги пристрою. У червні минулого року команда The New York Times з огляду на продукт Wirecutter протестувала вірусну іграшку, заявивши, що вона «відповідає популярності».

Споживачі в деяких містах, включаючи Лос-Анджелес, Чикаго, Маямі, Атланту, Філадельфію, Х’юстон і Детройт, могли зайти в додаток DoorDash і додати «Букет любові до себе» у свої корзини для себе чи на подарунок.

Крім того, DoorDash створив свій “Pickable Billboard” – емпіричну активацію з місцями в Лос-Анджелесі та Маямі, що пропонувала людям вибрати червону троянду з білборда. У період з 12 по 15 лютого люди могли зірвати одну червону троянд, які мали спеціальні нотатки, а також QR-код, який пропонував замовити повний «Букет любові до себе» в додатку.

Для тих, хто шукає більш традиційні варіанти, DoorDash спрощує відправку свіжих, красивих квітів та доставку того ж дня до дня V, співпрацюючи з місцевими та національними флористами по всій країні.

«Ми були дуже раді працювати з DoorDash над цією елегантною та сексуальною кампанією, яка наголошує на тому, що занадто часто залишається без обговорення: щоб по-справжньому любити інших, вам потрібно спочатку полюбити себе», — сказав Аріель Абрамовичі, ECD в GUT Лос- Анджелес. «Ми раді, що клієнти DoorDash зможуть випробувати букет любові до себе та передати це кохання іншим».

«Цього дня святого Валентина ми хотіли заохотити любов до себе і продемонструвати, що DoorDash має квіти для всіх у вашому житті, включаючи вас самих». – сказала Маріота Ессері, виконавчий креативний директор DoorDash. «У свято, яке традиційно присвячено певному виду кохання, ми вирішили нагадати людям, що вони можуть стати своїми власними валентинками за допомогою цієї веселої надихаючої кампанії».

Розкажіть друзям про новину