Музичні виконавці та відома пара Cardi B та Offset знялися в рекламі McDonald’s до Дня всіх закоханих, яка транслювалася у передматчевий період Суперкубку на каналі Fox. Це буде перший обід із двома знаменитостями у ресторані фаст-фуду, заснований на розумінні споживачів, що «незалежно від того, що у вашому замовленні, воно завжди смачніше, коли його їдять із кимось особливим», згідно зі словами бренду.
Сім інших пар з’являються в короткому рекламному ролику і всі вони повторюють типові замовлення своїх партнерів з McDonald’s.
Кампанія під назвою «Knowing Their Order» охоплюватиме інші засоби масової інформації, окрім трансляції на Суперкубку у неділю, включаючи будку для поцілунків на Таймс-сквер у Нью-Йорку. Бренд купує місце у додатках для знайомств, таких як Tinder, BLK та Chispa, і представить роботу у власному додатку через гру «Правда чи дія» для самовивозу та доставки..
Прем’єра ролика — своєрідне повернення до події, яка має особливе значення для Cardi B та Offset. Ще 2017 року зірки вперше разом відвідали Суперкубок та спровокували плітки про їх можливі стосунки.
В останні роки в McDonald’s спостерігався сплеск продажу та залучення завдяки знаменитим замовленням від таких партнерів, як Тревіса Скотта, Мераї Кері та самого новатора, легенди НБА Майкла Джордана.