Nord DDB працювала із мережею ресторанів фаст-фуду над діджитал фургонами для запуску свого нового бургера Crafted Chicken.
McDonald’s вивів маркетинг поза домом на новий рівень, перетворюючи пересічні білборди у Швеції на діджитал фудтраки.
В ознаменування випуску нового гамбургера зі смаженою куркою на знак пошани культури стріт фуду, бренд запропонував публіці можливість безкоштовно скуштувати бургер Crafted Chicken тільки протягом 24 годин.
Високотехнологічне рішення дозволяє перехожим спробувати нове меню мережі, не діставаючи гаманця.
Фудтраки були розміщені у двох точках поряд із ресторанами McDonald’s. Відвідувачі мають сканувати QR-код на дисплеї, щоб отримати купон, який можна використовувати в McDonald’s для отримання в найближчому ресторані.
Стаффан Екстам, директор з маркетингу McDonald’s у Швеції, прокоментував: «Наш новий бургер натхненний простою та смачною культурою стріт фуду, як з погляду того, як він готується, так і з погляду приправ. Тому було весело піти ва-банк і створити фудтрак, але у сучасному та діджитал вигляді».
Альтернативний OOH-підхід McDonald’s раніше знаходив застосування у лондонських білбордах.