Заснована в Айлі, Шотландія, компанія The Botanist використовує 22 рослинних компоненти для створення свого джину. Щоб втілити це в життя, компанія працювала разом із деякими провідними креативниками над створенням CGI-лінзи, що дозволила людям буквально побачити світ з іншої перспективи.
Кампанія «Look Further» включає фільм, активацію в соціальних мережах і білборди поза домом і працюватиме у Великій Британії, США, Німеччині, Франції, Бельгії, Люксембурзі, Нідерландах, Австралії та Новій Зеландії.
Цей проект став результатом спільної роботи агентства Thirst із Глазго, креативного директора Х’ю Карсуелла з Maker Ltd та оскароносної команди Framestore.
Креативний директор Thirst Метт Бернс сказав: «Команда, що стоїть за брендом, хотіла символізувати бачення світу очима The Botanist. Використання пляшки як призми, через яку можна дивитися на продукт, процес і світ так, як його бачить бренд, було унікальним способом досягти цього».
«Ми мали намір передати незмінно оптимістичний і прогресивний погляд бренду за допомогою суворої стратегії обміну повідомленнями та художнього спрямування, що спонукає до відкриттів та винагороджує почуття».