Алкогольний бренд використав пляшку як призму, щоб побачити світ по-іншому
09 Лют 2023, 16:52

Алкогольний бренд використав пляшку як призму, щоб побачити світ по-іншому

Заснована в Айлі, Шотландія, компанія The Botanist використовує 22 рослинних компоненти для створення свого джину. Щоб втілити це в життя, компанія працювала разом із деякими провідними креативниками над створенням CGI-лінзи, що дозволила людям буквально побачити світ з іншої перспективи.

Кампанія «Look Further» включає фільм, активацію в соціальних мережах і білборди поза домом і працюватиме у Великій Британії, США, Німеччині, Франції, Бельгії, Люксембурзі, Нідерландах, Австралії та Новій Зеландії.

Цей проект став результатом спільної роботи агентства Thirst із Глазго, креативного директора Х’ю Карсуелла з Maker Ltd та оскароносної команди Framestore.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Креативний директор Thirst Метт Бернс сказав: «Команда, що стоїть за брендом, хотіла символізувати бачення світу очима The Botanist. Використання пляшки як призми, через яку можна дивитися на продукт, процес і світ так, як його бачить бренд, було унікальним способом досягти цього».

«Ми мали намір передати незмінно оптимістичний і прогресивний погляд бренду за допомогою суворої стратегії обміну повідомленнями та художнього спрямування, що спонукає до відкриттів та винагороджує почуття».

Розкажіть друзям про новину