Реклама до Дня закоханих показала незручні поцілунки в окулярах
09 Лют 2023, 12:50

Реклама до Дня закоханих показала незручні поцілунки в окулярах

«Не дозволяйте окулярам заважати поцілункам» — це девіз нової рекламної кампанії британської багатонаціональної мережі роздрібної торгівлі оптичною технікою Specsavers під назвою “Kiss Clash”. Напередодні Дня святого Валентина великий ритейлер вирішив підкреслити, що іноді окуляри можуть зробити інтимну близькість трохи незручною.

Кампанія у Великобританії, створена внутрішньою командою Specsavers The Agency, включає ролики і кадри для зовнішньої реклами, а також буде доповнена різними соціальними та діджитал активаціями.

Вікторія Кларк, директор з маркетингу компанії Specsavers, сказала: «За допомогою цієї кампанії ми зайняли лідируючі позиції, змусивши людей сказати: «Ми любимо окуляри і знаємо, що ви теж їх любите, але чому б не зняти окуляри і не спробувати контактні лінзи, отримавши безкоштовну пробну версію, тому вам не потрібно турбуватися, якщо ви вирішите, що вони не підходять».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Більш довгий 20-секундний фільм «навчить вас цілуватися» за допомогою нахабного вчителя, який пояснює, що «все, що вам потрібно зробити, це одягнути контактні лінзи».

Розкажіть друзям про новину