Levi’s прорекламував джинси на похоронах
08 Лют 2023, 17:01

Levi’s прорекламував джинси на похоронах

Levi’s відзначив 150-річчя свого класичного силуету 501 джинс новою кампанією, яка розповідає правдиву історію сотень померлих людей, які просили, щоб їх поховали у джинсах 501.

Останнім часом Levi’s продовжував випускати високоякісну джинсову тканину, яка стала основою у всіх аспектах моди: від сучасної до технічної та вуличної через різні колаборації та проекти.

Тепер остання рекламна кампанія Levi’s повертає бренд до основ і показала, для чого його джинси були створені від початку: класична повсякденна функціональність, яку люблять і носять все життя. Маючи це на увазі, бренд представив фанатів, які прийшли на похорон у своїй улюбленій парі 501, на прохання померлих, щоб розповісти «The Greatest Story Ever Worn».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину