Uber попросив P. Diddy створити хіт для Uber One
06 Лют 2023, 16:02

Uber попросив P. Diddy створити хіт для Uber One

Глядачі Суперкубка обов’язково запам’ятають хоча б одну пісню, чи то з шоу у перерві між таймами чи з реклами. Цього року, однак, Uber сподівається, що аудиторія не зможе забути назву своєї програми членства Uber One.

Uber з’явиться на Суперкубку з рекламою Uber One, його членської програми, що об’єднує поїздки, доставку та продуктовий бізнес. Це усунення акценту для бренду, чиї два попередні ролики на Суперкубку просували Uber Eats.

У тизері головну роль зіграв хіп-хоп магнат Шон Джон Комбз чи P. Diddy, який знає дещо про створення мелодії, що запам’ятовується. Uber звернувся до репера з проханням вигадати хіт для Uber One.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Тизер Uber показаний під час Pro Bowl 5 лютого, церемонії вручення премії Grammy Awards 6 лютого та на чоловічих баскетбольних матчах NCAA, а потім 7 лютого напередодні Суперкубку буде запущено повний 60-секундний рекламний ролик.

Бренд заявив, що «глядачі можуть чекати більше забавних камео» у повнометражному ролику, який вийде в ефір під час другої рекламної паузи у другому кварталі гри.

«Як єдина глобальна компанія, яка допомагає вам піти куди завгодно і отримати будь-що, наша програма членства — найкращий спосіб заощадити. Ми хочемо, щоб люди пам’ятали про це, тому для реклами Суперкубку цього року», — йдеться у заяві Даніель Хоулі, глобального виконавчого креативного директора Uber. «Ми об’єднали деяких з найбільших хітмейкерів усіх часів з одним з найшанованіших продюсерів у грі, щоб допомогти Uber One здобути популярність».

Рекламу створило агентство Special US.

Реклама Uber 2021 року об’єднала персонажів фільму «Світ Вейна» з реперкою Cardi B. Минулого року він показав, як Uber Eats може доставляти більше, ніж просто їжу, з комедійним роликом, у якому знаменитості Гвінет Пелтроу та Дженніфер Кулідж кусають неїстівні предмети.

Розкажіть друзям про новину