На початку січня Катерина Співакова очолила напрямок комунікацій та GR одного з лідерів агропромислового комплексу (АПК) України — Kernel. До цього вона відповідала за комунікації у Фонді Ріната Ахметова. MMR запитав Катерину про завдання на новій посаді та зміни в комунікаційній політиці компанії.
Які завдання стоять перед вами на новій посаді?
- Управління репутацією та брендом Kernel як в Україні, так і за її межами.
- Генерація попиту на український с/г продукт та його позиціонування на ключових міжнародних ринках.
- Робота з партнерами Kernel, розвиток програм лояльності та регулярна комунікація з ними.
- Співпраця з держустановами та органами влади. Розвиток систем внутрішньої комунікації (в Kernel працює ~11,5 тис. людей).
- Кризовий менеджмент та інше.
На чому зосередитесь у напрямку GR?
У GR я працюватиму передусім над побудовою системного діалогу з органами влади з поточних питань. Зараз основний фокус у взаємодії з урядом, а також із міжнародними організаціями — це робота зернового коридору, global food security, а також підтримка ЗСУ та цивільних, що постраждали від війни — Kernel вже надав таку допомогу на понад 1 млрд гривень, це найбільша цифра в галузі.
Як оцінюєте рівень комунікацій в українському АПК?
Український АПК, на мій погляд, завжди був сфокусований виключно на внутрішніх комунікаціях (побудові бренду роботодавця) та комунікаціях усередині галузі. Останнім часом ця тенденція потроху змінюється, і компанії починають комунікувати більш відкрито назовні. Щодо нашої компанії — оскільки Kernel є найбільшим у світі виробником та експортером соняшникової олії та найбільшим в Україні експортером зернових — наш бізнес та ситуація загалом із експортом впливають на глобальну продовольчу безпеку, отже ми регулярно комунікуємо і в міжнародному просторі та отримуємо запити від таких глобальних медіа, як Bloomberg та CNN.
Які трансформації очікують Kernel в публічних проявах?
Kernel, як лідер галузі та дуже технологічна компанія, володіє великими обсягами даних та має потужний аналітичний відділ. Ми почнемо публікувати дані, які є важливими для галузі. Я вже зазначила стосовно міжнародних комунікацій. А ще? Слідкуйте за новинами Kernel у соціальних мережах, буде цікаво!