Олена Осипчук: «Сьогодні головний скіл — навчитись жити без плану»
30 Січ 2023, 13:13
PR

Олена Осипчук: «Сьогодні головний скіл — навчитись жити без плану»

Минулий рік був сповнений викликів та глобальних трансформацій для комунікаційників. Як змінилася адженда та політика корпоративної соціальної відповідальності SOCAR, розповіла Олена Осипчук, PR-директорка компанії.

Олена Оспипчук, PR директорка, SOCAR

Два-три роки тому про антикризові комунікації говорили як про те, що має бути, але що краще не використовувати. Але антикриз став нашою буденністю — які PR-інструменти є ефективними та від чого довелося відмовитися?

На сьогодні «карта ризиків» є у кожного PR-директора, і, більше того, вона є дуже динамічною. Ще рік тому важко було уявити в цій матриці евакуацію співробітників, закриття пошкоджених відділень, алгоритм дій під час повітряної тривоги… Сьогодні головний скіл — навчитись жити без плану. А точніше — мати план на один календарний місяць, але бути готовим до його глобальних змін у будь-який момент. 

Які навички наразі максимально важливі для піарника?

При такій круговерті не можна забувати про головне — бути завжди чесним із клієнтом.

Як і раніше, піарник має бути максимально включеним у процес, динамічно реагувати на адженду. Адже нам всім довелось змінювати стратегію, КСВ програму, внутрішні комунікації — буквально кожен процес зазнав змін. І піарник завжди має бути готовим до цього. Але при такій круговерті не можна забувати про головне — бути завжди чесним із клієнтом.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ви — адепт якісних соціальних та благодійних проєктів. Як змінилась ваша КСВ стратегія з початком війни?

Минулого року ми планували сфокусуватися на еко-ініціативах. Але, зрозуміло, що від 24 лютого 2022 року наша КСВ стратегія змінилась. Наразі на першому місці стоїть відбудова держави, збереження культурних цінностей, піклування про власний персонал, гуманітарна допомога. І ми вже розробляємо проєкти допомоги — психологічна реабілітація, адаптація та інші формати допомоги.

Розкажіть про благочинні ініціативи Socar, як залучаєте клієнтів до їх реалізації?

Уже майже рік ми безкоштовно надаємо пальне машинам спецтранспорту. Також для співробітників ДСНС та парамедиків ми проводили акцію «Подякуй сміливим!». Кожен клієнт АЗК мав змогу придбати для цих хоробрих людей напій або страву та «підвісити» чек. А лікар чи пожежний, у свою чергу, знімав цей чек та отримував подяку від українців.

Наш благодійний фонд «SOCAR Благо» спільно з фондом «Твоя опора» провели благодійний проєкт зі збору коштів на закупку медикаментів для постраждалих від воєнних дій в Україні.

Співпрацюємо ми й зі співтовариством «Бізнес без бар’єрів». Зокрема, SOCAR став співзасновником акції Олени Зеленської, що була присвячена українським дітям, які загинули від російської агресії.

Ми зібрали 1 млн грн на медичні набори для школярів. На ці кошти закуплено 578 аптечок.

Також ми зібрали 1 млн грн на медичні набори для школярів. На ці кошти закуплено 578 аптечок, які були передані у 12 шкіл в різних областях України. Аптечки також містять інструкції з психологічної допомоги, що були підготовлені в межах ініціативи першої леді Олени Зеленської щодо створення Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки. Кошти були зібрані із продажу горняток та завдяки донатам у нашому додатку.

Ще ми відновили школу №12 в м. Ірпінь, яка постраждала від обстрілів окупантів. Там дуже постраждав дах і фасад — потрібно було встигнути відремонтувати приміщення до 1-го вересня. Ми пишаємось тим, що нам вдалося завершити всі роботи, і діти мали змогу піти до школи вчасно.

Дуже вдало пройшов і наш новорічний проєкт спільно з благодійною платформою dobro.ua та фондом «Діти Героїв». У рамках ініціативи ми збирали кошти на подарунки дітям, які втратили своїх батьків. Ми запропонували клієнтам придбати у нас на АЗК спеціальну листівку та горнятко із зображенням дитячих малюнків. Приєдналися до проєкту й користувачі нашого додатку, здійснивши благодійний внесок. У результаті кожен із дітей отримав персональний подарунок — саме той, який дитина загадала й намалювала. 

А які проєкти КСВ за останній рік максимально вас вразили?

Браслет Азовсталь, Око за око — масштабні, неймовірні проєкти. Ну і, звичайно, створення платформи United24.

Розкажіть про комунікаційну стратегію Socar у 2023 році.

Будемо продовжувати впроваджувати соціальні ініціативи, брати участь у відбудові держави. 

Будемо продовжувати впроваджувати соціальні ініціативи, брати участь у відбудові держави. Не залишимо поза увагою й піклування про персонал. Також розширятимемо колаборації, як, наприклад, із Київстар: ми надали можливість цьому оператору підключити свої підстанції до наших генераторів. Підтримка ДСНС, медиків, волонтерів — так само будемо це робити і будемо про це говорити. Комунікація про наші сервіси, унікальні товари кафе — про це, як і раніше, розповідають наші гості. 

Розкажіть друзям про новину