Англійський бренд кормів для котів, який наразі належить Nestlé Purina PetCare, Felix оголосив про партнерство зі світовою суперзіркою музики Роббі Вільямсом у рамках загальноєвропейської кампанії від агентства AFG та Craft Worldwide.
Натхненний кішками Роббі Вільямса та витівками грайливого Фелікса, світова суперзірка передала свій голос культовому персонажу Феліксу з радісним та оптимістичним треком у фірмовому стилі музиканта. Роббі виступив разом із живим оркестром, який прославляє всі аспекти бешкетної особистості Фелікса. У ролику Вільямс зіграв одну з головних ролей разом із зухвалим Феліксом.
Крім прем’єри фільму, яка стартувала 25 січня і одночасно транслюється на всіх 25+ європейських ринках, багатоканальна кампанія буде представлена на Meta, TikTok, у партнерстві з YouTube, на FelixandRobbie.com, а також у подальших активаціях.
Компанія, розроблена та створена креативним агентством AFG, заснована на успіху платформи Felix «It’s Great to Be a Cat», яка вперше була запущена у 2022 році. Презентація зробленого на замовлення треку, заспіваного та написаного Роббі Вільямсом, під назвою «It’s Great to Be a Cat», знаменувала захоплюючу еволюцію цієї платформи у 2023 році.
Роббі Вільямс сказав: «Кіт виліз з мішка, я новий голос Фелікса. Я давній шанувальник кішок, у мене було багато друзів з-поміж котячих протягом багатьох років, і, вивчивши їхню чарівну поведінку, я можу з упевненістю сказати: бути кішкою здорово».
Ребекка Маршалл, старший бренд-менеджер Felix, Purina UK&I, сказала: «It’s Great to Be a Cat» — це справжнє свято того, що є Felix — веселим, бешкетним, цікавим і справжнім відображенням того, наскільки чудовими є кішки. Ця кампанія продовжить просувати бренд серед нової та існуючої аудиторії, і ми вважаємо, що Роббі та його культовий голос є ідеальним партнерством для нас».
Деніел Тейлор, керуючий партнер AFG, сказав: «Ми були дуже раді об’єднати двох милих і пустотливих суперзірок у цьому захоплюючому співробітництві між Роббі та Felix. Протягом багатьох років Felix завжди був дуже улюбленим і бешкетним розважальником кішок, а Роббі ідеально підходить для бренду. Наше завдання від Purina полягало в тому, щоб вивести бренд Felix на новий рівень, щоб він став надихаючим та далекоглядним брендом для всіх власників кішок».