Усміхнені обличчя замінили продукти у кампанії McDonald’s
27 Січ 2023, 11:06

Усміхнені обличчя замінили продукти у кампанії McDonald’s

«Ціни, які роблять вас щасливими» – це послання McDonald’s в Нідерландах в останній рекламній кампанії. У той час, коли здається, що все дорожчає, ця кампанія показує, що клієнти мережі знаходяться в потрібному місці в McDonald’s для доступних пропозицій. І результатом є широка посмішка на обличчі.

Зовнішня кампанія була створена агенціями TBWA\NEBOKO та TBWA\X у співпраці з McDonald’s у Нідерландах. Вона проходить на відкритому повітрі з подальшою трансляцією по телебаченню, в Інтернеті, по радіо та у додатку McDonald’s у Нідерландах.

Карін ван Проєн, менеджер з маркетингу, медіа та кампаній McDonald’s у Нідерландах: «Ми не хотіли проводити типову рекламну кампанію із продуктами. Ми шукали спосіб зв’язати цінність із відчуттям бренду і зробили це, продемонструвавши ефект нашого асортименту продуктів на людей. Звичайно, ми розуміємо, що просимо про щось глядача, але в цьому сила цієї кампанії та підхід до спільного медіа-міксу, який ми обрали».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Денніс Баарс, креативний директор TBWA\NEBOKO: «McDonald’s розуміє природу як ніхто інший. Подивіться, який ефект справляють на людей стовпи з жовтою літерою М поряд із шосе. Посмішка, яка з’являється, коли хтось бачить це, це те, що ми намагалися передати у цьому виконанні, зв’язавши його з ціною. Цей образ був настільки сильним, що нам більше не потрібний був продукт чи пояснення».

Розкажіть друзям про новину