Щоб відзначити День конфіденційності даних, технічний гігант Apple представив освітні (і кумедні) ролики, які допомагають користувачам захистити свою особисту інформацію.
У фільмі «A Day in the Life of an Average Person’s Data» актор Нік Мохаммед, зірка серіалу «Тед Лассо», веде звичайний спосіб життя, а за ним слідує фахівець Apple. Розмовляючи з Мохаммедом і глядачами, технічний геній вказує на те, як повсякденні дії, такі як відкриття електронної пошти або здійснення покупки, можуть залишати сліди даних.
Разом із запуском рекламної кампанії, у ці вихідні Apple запустить нову сесію «Today at Apple», на якій детальніше будуть розглянуті всі функції, які вона пропонує користувачам.
«Ми створили Today at Apple, щоб пробудити творчий потенціал і дати нашим клієнтам можливість максимально ефективно використовувати свої продукти та функції Apple, — сказала Трейсі Ханнеллі, старший директор із взаємодії з рітейлом та маркетингом Apple. «Ми раді запропонувати нову сесію, щоб допомогти нашим клієнтам дізнатися більше про наші провідні функції конфіденційності, оскільки ми відзначаємо День конфіденційності даних».
Це не вперше, коли організація рекламує аудиторії свої облікові дані щодо конфіденційності. Минулого року, невдовзі після оголошення своїх функцій AppTrackingTransparency, Apple вразила своїх конкурентів рекламою у стилі аукціону.
«У Apple ми зосереджені на розробці пристроїв, функцій та сервісів, які дозволяють користувачам контролювати свої особисті дані, – сказав Ерік Нойеншвандер, директор конфіденційності користувачів в Apple.
«Протягом багатьох років ми інтегрували потужні засоби контролю конфіденційності до наших операційних систем. Цей фільм і наші нові сеанси «Today at Apple» покажуть користувачам, як вони можуть скористатися деякими функціями, які ми пропонуємо, і зрозуміють, що конфіденційність є основою всього, що ми робимо».