Сервіс з доставки їжі Oddbox, яка спеціалізується на продуктах, які не отримають жодного призу на параді краси, але при цьому мають чудовий смак, співпрацювала з креативним агентством Hell Yeah, щоб візуалізувати свою позицію проти харчових відходів.
Бренд зобразив сусідів, які вийшли з дому вранці, щоб виявити на порозі посилку з незвичною їжею.
Співзасновниця Емілі Ванпоперінге зазначила: «Hell Yeah допомогла нам створити рекламу, яка показує, що Oddbox — це більше, ніж просто коробка з овочами, це спільнота та спосіб зробити різницю, якою ви можете пишатися».
Дульсі Коулінг, засновниця Hell Yeah, тим часом додала: «Ми зробили щось тепле і піднімаюче настрій, але водночас оспівуючи пристрасть і гордість, пов’язану з тим, що ти є Oddboxer».
Підтримувана зовнішньою рекламою в Лондоні та в мережі громадського транспорту реклама, орієнтована на здоров’я, з’явиться на каналах Sky та Channel 4.