Coca-Cola представила анімаційний ролик, присвячений Китайському Новому року.
Це історія про сім’ю, яка долає труднощі, спричинені розбіжностями між поколіннями.
Режисер Ів Гелейн сказав: «Захоплююча розповідь, кінематографічна уява і багаті текстурні деталі. Це все, що ви могли б хотіти від такого фільму і навіть більше».
Це вдруге, коли Coca-Cola працювала із режисером над рекламною кампанією Місячного Нового року після того, як раніше залучав його до роботи над торішнім фільмом «Year of the Tiger».
Над естетикою кролика працював відзначений нагородами ілюстратор та дизайнер персонажів Пітер де Сев.
«Пітер має безпрецедентну здатність виражати емоції одним рухом олівця», – додав Гелейн. «Його контури та риси обличчя надають людської манери, яка дозволяє цим антропоморфним тваринам додати драматизму до цієї історії».