Зірки серіалу «Білий лотос» стали героїнями кампанії SKIMS до Дня закоханих
25 Січ 2023, 11:46

Зірки серіалу «Білий лотос» стали героїнями кампанії SKIMS до Дня закоханих

Бренд коригуючої білизни SKIMS, власницею якого є Кім Кардаш’ян, найняв двох визначних зірок другого сезону серіалу «Білий лотос» для своєї останньої кампанії до Дня святого Валентина, оскільки бренд прагне використати більше культурних моментів.

Кампанія почалася після того, як співзасновник і головний виконавчий директор SKIMS Єнс Греде сказав, що бізнес має вкладати більше часу та грошей у використанння моментів поп-культури.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Сімона Табаско та Беатріс Гранно, які зіграли Мію та Лючію у популярному серіалі HBO «Білий лотос», взяли участь у рекламній кампанії нової колекції Skims до Дня святого Валентина.

Кардаш’ян, яка зізналася, що є шанувальницею шоу, оголосила про кампанію в Instagram.

«Я люблю все, за що виступає SKIMS!» – додала Табаско. «Участь у глобальній модній кампанії з Беатріс, яка прославляє дружбу, жінок та відчуття сили та сексуальності у власному тілі, дуже корисна».

Розкажіть друзям про новину