Від Де Ніро до ДіКапріо, на Apple TV+ є всі зірки. Всі, окрім Тімоті Шаламе. У рекламному ролику Apple молода зірка прагне укласти угоду зі стрімінговим сервісом.
Тімоті Шаламе не може перестати думати про Apple TV+ та його список кращих талантів, включаючи Джейсона Судейкіса із серіалу «Тед Лассо», «Селена Ґомес: я та мій світ» та «Вбивці місячної квітки» Мартіна Скорсезе.
Остання рекламна кампанія Apple TV+ представила 27-річного номінанта на «Оскар», щоб привернути увагу до свого оригінального контенту та зіркового складу протягом торішньої кампанії «Everyone but Jon Hamm».
Вдома, на прес-конференції, на знімальному майданчику зірка фантазує про визначні проекти Apple TV+ і зациклюється на тому, чому він ще не має ролі на платформі.
Кампанія стартувала у соціальних мережах і транслювалася під час плей-офф НФЛ 21 січня. Після цього будуть випущені два нові 30-секундні ролики під назвою «Tasteful» і «Ladybug», а також ще один ролик, створений для TikTok.