TikTok позначатиме ЗМІ, які контролюються державою у Китаї та інших країнах
19 Січ 2023, 12:05

TikTok позначатиме ЗМІ, які контролюються державою у Китаї та інших країнах

TikTok відреагував на вторгнення росії в Україну минулого року, додавши позначки до контенту з контрольованих державою ЗМІ в Білорусі, росії та Україні, а нещодавно платформа заявила, що ініціатива поширюється на більшу кількість країн.

У TikTok заявили, що мітки стали офіційними та запроваджуються на 40 ринках. Хоча не зазначається, яких саме країн це стосується, у TikTok підтвердили, що мітки з’являться на акаунтах китайських державних ЗМІ.

Глобальна голова відділу політики та партнерства, довіри та безпеки Джастін Ерліх пояснив у своєму блозі: «Наша державна політика щодо ЗМІ полягає в тому, щоб маркувати облікові записи, якими управляють організації, чия редакційна продукція чи процес прийняття рішень знаходяться під контролем або впливом з боку уряду. Наша мета при позначенні державних ЗМІ полягає в тому, щоб забезпечити людей точним, прозорим і дієвим контекстом, коли вони взаємодіють із контентом з облікових записів ЗМІ, який може представляти думку уряду».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ерліх сказав, що TikTok консультувався з більш ніж 60 науковцями, експертами в галузі ЗМІ, політологами та представниками міжнародних організацій та громадянського суспільства з Африки, Азії, Австралії, Європи, Близького Сходу, Північної Америки та Південної Америки, а також з власною Консультативною радою з питань контенту та Консультативною радою з безпеки, та компанія також працювала з глобальним медіа-монітором, щоб розробити незалежно перевірену методологію для ухвалення рішень на цю тему.

Компанія поділилася деякими питаннями, які вона ставить у процесі оцінки:

  • Чи є редакційна незалежність частиною заяви про місію організації?
  • Чи є в організації гайди щодо стандартів журналістської поведінки?
  • Чи є представники держави на керівних чи редакційних керівних посадах?
  • Чи розкрила організація прозоро будь-яку державну приналежність?
  • Чи є докази того, що ЗМІ не дотримуються своїх редакційних правил?
  • Як організація вирішувала питання, які становлять значний суспільний інтерес щодо уряду?

Ерліх написав: «Ми витратили місяці на розробку об’єктивної методології, яку може послідовно застосовувати наша група довіри та безпеки, яка контролює рішення щодо маркування державних ЗМІ. Водночас, знаючи, що завжди потрібен елемент контексту, який може призвести до випадкових помилок, ми також запроваджуємо процес апеляції для організацій, які вважають, що вони були неправильно позначені як контрольовані ЗМІ. Щоб подати апеляцію, організація може надати додаткову інформацію, щоб вказати запобіжні заходи, що забезпечують редакційну незалежність. Ми оцінимо надані докази та запитаємо інформацію у незалежних авторитетних експертів, і ми видалимо позначку, якщо виявимо, що організація не відповідає нашим критеріям державних ЗМІ».

Позначки контрольованих медіа YouTube додав ще у 2018 році, а Meta і Twitter впровадили їх у 2020 році.

Розкажіть друзям про новину