Рекламу Sainsbury’s видалили після скарг жінок у соцмережах
18 Січ 2023, 10:40

Рекламу Sainsbury’s видалили після скарг жінок у соцмережах

Друга за величиною мережа супермаркетів у Сполученому Королівстві Sainsbury’s зняла рекламу після того, як деякі жінки висловили стурбованість тим, що вона не відображає їхніх реалій безпеки. В ній стверджувалося, що її одяг ідеально підходить «для прогулянок у парку чи прогулянок після настання темряви».

Реклама була розкритикована, оскільки, на думку багатьох людей, вона ігнорує питання безпеки жінок. Багато користувачів Twitter поспішили втрутитися, вказавши, що жінкам може бути небезпечно ходити на самоті вночі.

Креативний директор Babylist Наталі Гордон була однією з багатьох, хто прокоментував такий креатив мережі супермаркетів публікацією, яку наразі переглянули понад 2 мільйони користувачів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Представник бренду вибачився, заявивши: «Ми шкодуємо, що через дизайн деякі покупці вважали цю рекламу недоречною і працюємо над тим, щоб видалити її з магазину. Ми старанно працюватимемо з нашим партнерським агентством, щоб цього більше не повторилося».

Це не вперше, коли кампанія піддається критиці. Раніше, у минулому році, Samsung потрапила під удар за те, що запропонувала пробіжки о 2 годині ночі.

Розкажіть друзям про новину