KFC попросив своїх клієнтів дати відпочити кур’єрам хоч на свята
12 Січ 2023, 09:50

KFC попросив своїх клієнтів дати відпочити кур’єрам хоч на свята

Умови роботи цих кур’єрів у Бангкоці непрості: довгі години роботи, протистояння дощу чи сонцю, повені, забрудненню повітря, боротьба із злими вуличними собаками та багато іншого. І все це в той час, коли кількість замовлень значно збільшується у святкові сезони, такі як Різдво та Новий рік.

На підтримку цих кур’єрів KFC у партнерстві з агенцією Wunderman Thompson Thailand запустила кампанію Let’Em Rest, пропонуючи безкоштовну службу доставки у святковий сезон — послугу, яка зазвичай не в пріоритеті у споживачів, які часто замовляють через додатки сервісів доставки.

Кампанія почалася зі сміливої заяви в соціальних мережах про додатки для доставки, щоб дозволити KFC Delivery взяти на себе доставку щастя клієнтам цього Різдва і дати кур’єрам заслужений відпочинок.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Пак Ваннасірі, головний креативний директор Wunderman Thompson Thailand, поділився: «З часів Covid досі кур’єри мають одну з найскладніших професій у світі, особливо в Таїланді, де люди замовляють їжу цілодобово і без вихідних. KFC подарував нашим братам та сестрам-кур’єрам відпочинок та свято, щоб насолодитися цим Різдвом. Крім того, пропонуючи безкоштовну доставку, ми сподіваємося, що тайці запам’ятають нашу послугу доставки безтурботно».

Сухайл Лімбада, директор з маркетингу KFC у Таїланді, далі сказав: «Як бренд, ми дійсно цінуємо наших партнерів з доставки, і ми дуже цінуємо роль, яку вони відіграють у доставці нашим шанувальникам всесвітньо відомої курки Finger Lickin’ Good. Цього Різдва ми б хотіли, щоб вони отримали трохи заслуженого відпочинку і дозволили нам взяти на себе частину цієї відповідальності, запропонувавши безкоштовну доставку нашим фанатам, коли вони замовляють KFC через додаток KFC».

Перед Різдвом у кампанії використовувалися ролики для TikTok, щоб висвітлити проблеми, з якими стикаються кур’єри по всьому Таїланду. За цим була серія діджитал білбордів, що зображують кур’єрів, які отримують заслужений відпочинок, і із закликом Let’Em Rest.

Крім того, у святкові дні кур’єри отримували повідомлення про необхідність забрати замовлення KFC, як і будь-якого іншого дня. Але те, що чекало їх з іншого боку, було не черговою доставкою, а можливістю розслабитися та насолодитися безкоштовним перекусом від KFC. Весь цей час команда доставки KFC приймала їхню доставку.

Розкажіть друзям про новину