Кампанія Виборчої комісії, неурядового органу, який здійснює нагляд з а виборами та фінансовими справами у Великобританії, з інформування громадськості готує виборців у всій Англії до зміни правил.
У рамках кампанії було використано гігантські стікери, щоб нагадати виборцям, що тепер їм потрібно пред’явити посвідчення особи з фотографією, щоб проголосувати.
Агенція McCann Demand стоїть за кампанією Note to Self, в основі якої лежить хвилинна телевізійна реклама, де люди бачать величезні стікери.
Виборча комісія почала співпрацювати з агенцією після того, як набрав чинності Закон про вибори уряду Великобританії, який вимагає від виборців принести посвідчення особи з фотографією на виборчі дільниці.
Люсі Хадсон, керуючий директор McCann Demand, сказала: «Ми хотіли, щоб наша кампанія була доступною та простою для розуміння, а наш заклик до дії був чітким. Ми зупинилися на привабливій, опрацьованій творчій концепції, яка базується на відомому всьому пристрої — скромному стікері».
Телевізійний ролик підтримуватиметься зовнішньою рекламою, радіо, діджитал аудіо, соціальними, друкованими, діджитал та внутрішньоігровими активаціями.