Слідом за неймовірно успішним поверненням кампанії Papa Johns «Shaq-a-Roni», Papa Johns та родина розміром із О’Ні́ла повернулися з новою рекламою продуктів Epic Stuffed Crust Pizza та Flavourful Papa Bites, але також десерту розміром із Шакіла.
Енн Фішер, директор з маркетингу Papa Johns, ділиться: «Ми дуже раді повернути Шакіла О’Ніла, щоб продемонструвати нашу нову інновацію, Oreo Cookie Papa Bites — кумедну, солодку закуску, яка ідеально підходить для спільного використання сім’єю розміром із Шака».
Нові пропозиції від Papa Johns включають дебют Oreo Cookie Papa Bites, ідеальну закуску для загального користування, яка ідеально поєднується з піцою. Кампанія та рекламний ролик представляють улюблену фанатами сім’ю Шака, включаючи Шакіла, дядька Шакіла, кузена Шакіла, Шакіла-підлітка та реальну матір Шакіла, Люсіль, коли сім’я відпочиває та насолоджується замовленням Papa Bites, включаючи нові Oreo Cookie Papa Bites.
Джейсон Уайтхед, креативний директор C+K, ділиться: «Побачивши неймовірну соціальну активність у зв’язку з поверненням цього року Шакіла, ми зрозуміли, що повинні зберегти імпульс і дати шанувальникам Papa Johns і Шакіла ще більше того, що вони люблять. Шанувальникам просто потрібно буде уважно стежити за тим, що буде далі від родини Шакіла та Papa Johns».