Щоб продемонструвати, як маленькі моменти можуть змусити іншу людину відчути себе особливою, Cadbury Dairy Milk та глобальне агентство звукозапису VCCP запустили свою нову сторітеллінг кампанію «Garage».
Нова кампанія ілюструє місію Cadbury – показати, як щедрість зближує людей чи, як каже Cadbury, «скляна половинка є в кожному». Це можна побачити через бренд-платформу Cadbury Dairy Milk «Generosity», яка вже четвертий рік показує знайомі місця та стосунки у шумі повсякденного життя та маленькі моменти, які можуть зробити чийсь день.
Слідом за відзначеними нагородами фільмами: «Mum’s Birthday», «Fence» та «Bus» — «Garage» ґрунтується на потужній формулі розповіді, яка знаходить простий спосіб передати повідомлення, зберігаючи при цьому свіжість.
Це простий, але емоційний фільм, який дозволяє людям досліджувати стосунки, які показують, що щедрість така ж сильна у дорослих, як і у дітей.
Джемма Фланіган, заступник директора з маркетингу компанії Cadbury UK&I, сказала: «У цьому останньому фільмі ми представили легші моменти, зберігши при цьому достовірність інших наших історій, які показали, наскільки сильними можуть бути щедрі моменти. Це узгоджується з кампаніями, які ми проводили протягом останніх п’яти років і показували різні типи щедрих дарувальників і те, як невеликі жести можуть мати значення».
Джонні Паркер та Кріс Берч, виконавчі креативні директори VCCP London, додали: «Ми завжди говорили, що щедрість існує у світі, просто вона не кричить так голосно, як негатив. «Garage» — ще один із тих тихих маленьких фільмів Cadbury, які, сподіваюся, змусять людей відчути щось велике».
Фільм транслюватиметься до 22 січня. Урізані версії також транслюватимуться на телебаченні, у кінотеатрах, BVOD та YouTube до 5 лютого. Фільм підтримав медіа-партнер Publicis.