Хлопчик допоміг буркотливому тролю оживити дім за допомогою IKEA
09 Січ 2023, 16:48

Хлопчик допоміг буркотливому тролю оживити дім за допомогою IKEA

«The Troll» — двохвилинний фільм про самотнього троля та хлопчика, який допомагає скрасити його життя за допомогою ІКЕА. Це наступний креатив платформи IKEA у рамках кампанії Bring Home to Life, запущеної в 2022 році і спрямованої на розкриття емоційних зв’язків із будинком та життям, у якому живуть люди.

«Завдяки нашому щорічному дослідженню «Life at Home» ми знаємо, що існує прямий зв’язок між тим, який наш дім, і тим, як ми почуваємося, — каже Джоанна Андрен, керівниця відділу маркетингу IKEA Canada. «За допомогою цієї кампанії ми хотіли продемонструвати, як IKEA може вплинути на стосунки між нашим будинком та благополуччям».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Історія троля, хоч і фантастична, також ґрунтується на людській правді, з якою ми всі можемо мати справу. Через стосунки між дбайливим хлопчиком та сварливим тролем ми бачимо, що, виявивши трохи значущої уваги, ми можемо змінити наш простір і наше життя», — продовжила Джоанна.

Режисером фільму став Нік Болл, а троля створив чеський лялькар Мартін Печ.

«Нік такий талановитий творець світу», — сказав Роббі Персі, партнер і креативний директор Rethink. «Від платної будки до дизайну троля та створення його маленького будинку під мостом — кожна деталь була обдумана та продумана, щоб створити приголомшливий світ та історію, які були водночас правдоподібними та красивими».

Кампанія проходитиме в Канаді та Австралії з січня по квітень 2023 року. Окрім фільму, кампанія також включає елементи зовнішньої реклами, реклами в магазинах, соціальні та діджитал елементи.

Розкажіть друзям про новину