«The Troll» — двохвилинний фільм про самотнього троля та хлопчика, який допомагає скрасити його життя за допомогою ІКЕА. Це наступний креатив платформи IKEA у рамках кампанії Bring Home to Life, запущеної в 2022 році і спрямованої на розкриття емоційних зв’язків із будинком та життям, у якому живуть люди.
«Завдяки нашому щорічному дослідженню «Life at Home» ми знаємо, що існує прямий зв’язок між тим, який наш дім, і тим, як ми почуваємося, — каже Джоанна Андрен, керівниця відділу маркетингу IKEA Canada. «За допомогою цієї кампанії ми хотіли продемонструвати, як IKEA може вплинути на стосунки між нашим будинком та благополуччям».
«Історія троля, хоч і фантастична, також ґрунтується на людській правді, з якою ми всі можемо мати справу. Через стосунки між дбайливим хлопчиком та сварливим тролем ми бачимо, що, виявивши трохи значущої уваги, ми можемо змінити наш простір і наше життя», — продовжила Джоанна.
Режисером фільму став Нік Болл, а троля створив чеський лялькар Мартін Печ.
«Нік такий талановитий творець світу», — сказав Роббі Персі, партнер і креативний директор Rethink. «Від платної будки до дизайну троля та створення його маленького будинку під мостом — кожна деталь була обдумана та продумана, щоб створити приголомшливий світ та історію, які були водночас правдоподібними та красивими».
Кампанія проходитиме в Канаді та Австралії з січня по квітень 2023 року. Окрім фільму, кампанія також включає елементи зовнішньої реклами, реклами в магазинах, соціальні та діджитал елементи.