Статуя в парку ожила і почала займатись спортом у рекламі спортивного напою
09 Січ 2023, 13:09

Статуя в парку ожила і почала займатись спортом у рекламі спортивного напою

Популярний у країні спортивний напій Lucozade Sport провів нову кампанію під назвою «Statue», мета якої — підвищити привабливість та бажання куштувати Lucozade Sport серед широкого кола людей, які займаються фізичними вправами, змінивши уявлення споживачів про те, що цей продукт підходить лише для професійних спортсменів чи людей, які займаються інтенсивними фізичними вправами.

Рекламний ролик був створений агенцією adam&eveDDB.

Том Белл, голова відділу маркетингу Lucozade Sport, сказав: «Багато людей ставитимуть перед собою нові цілі у фітнесі на 2023 рік. Будь то тільки початок свого шляху або вихід на новий рівень, ми хотіли створити рекламу, що надихає, яка допомагає зарядитися енергією людей, щоб розкрити їхній потенціал».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Бен Робінсон і Майк Уайтсайд (старші креативники) в adam&eveDDB сказали: «Кожне тіло створено для руху, будь ви спортсменом, не спортсменом чи неживою кам’яною статуєю. Це просто факти. Втілити «Statue» разом із коміком Річардом Холлом, репером Riff Raff, Black Kite Studios та гуртом Architechs було так само весело, як це виглядає на екрані».

Розкажіть друзям про новину