Круїзна компанія переспівала хіт 80-х і показала життя на борту лайнера
09 Січ 2023, 10:33

Круїзна компанія переспівала хіт 80-х і показала життя на борту лайнера

Virgin Voyages, круїзна компанія, випустила веселе музичне відео на культовий хіт 80-х від під назвою «Karma Chameleon», майстерно переосмислений R&B-виконавцем Drew Love.

Створений у співпраці з креативною агенцією VMLY&R ролик під назвою «The Voyage» просуває круїзну лінію, яка незабаром буде розширена. Він також відзначає 40-річну річницю дебюту оригінальної пісні «Karma Chameleon».

Музичне відео переносить глядачів на борт корабля Scarlet Lady компанії Virgin Voyage, пропонуючи зазирнути в життя на борту. У фільмі видно, як пасажири максимально використовують можливості круїзного лайнера — відпочивають на приватних балконах, катаються на роликах, насолоджуються вечірками біля басейну та насолоджуються нічними розвагами. Він завершується захоплюючим феєрверком, на якому іскрами в небі написано крилату фразу «Now we’re Voyaging».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми завоювали серця та розум сотень тисяч туристів, які закохалися у Virgin Voyages, тому що ми створили досвід, який сподобається всім», — заявив головний бренд-менеджер Virgin Voyages Натан Розенберг. «Оскільки ми продовжуємо демонструвати світу наші кораблі, ми хотіли поділитися тим, як це на борту, ґрунтуючись на тому, що розповіли нам наші клієнти та поділилися у соціальних мережах. У ньому бере участь справжня команда, і це свято подорожей».

Креативники VMLY&R вважають, що нова кампанія говорить про зростання зрушення у бік маркетингу брендів, орієнтованого на розваги, а не на продаж. Як заявив головний креативний директор агентства Джейсон Ксенопулос: «Ми вважаємо, що бренди повинні створювати культуру, а не переривати її. «The Voyage» — це приклад того, як можна використовувати музику та розваги, щоб розповісти історію бренду, доставляючи аудиторії справжню розвагу. Virgin Voyages заслуговує на більше, ніж рекламна кампанія, і ми раді, що натомість змогли створити розважальний досвід, який житиме в культурі, якій належить цей бренд».

Розкажіть друзям про новину